A A+ A++

W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w całym kraju, znacznym wzrostem liczby zachorowań na COVID-19 i stosownie do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020 r. (Dz. U. poz.1931), od dnia 3 listopada 2020 r. do dnia 4 grudnia 2020 r. Urząd Miejski w Piszu przechodzi na pracę zdalną. Pracownicy Urzędu będą naprzemiennie wykonywali swoje obowiązki z Urzędzie lub w domu, w sposób zdalny.

Od 3 listopada br. obsługa w Urzędzie będzie odbywała się głównie przez internet, platformę ePUAP, telefon, wiadomości e-mail i pocztę. Najpilniejsze sprawy będą jednak załatwiane niezwłocznie. Z zakresu pracy zdalnej będą wyłączni pracownicy realizujący zadania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom lub inne zadania niezbędne ze względu na przepisy prawa lub potrzeby Urzędu. Wprowadzone środki ostrożności, również w Urzędzie, są niezbędne. Urząd musi funkcjonować w sposób ciągły i spełniać swoje role w stosunku do mieszkańców. Nowa forma pracy ma temu służyć. Dlatego liczymy na wyrozumiałość.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZadania „Starachowiczanki” na 2021 rok
Następny artykułSpotykają się z podopiecznymi przez Internet