Przez Komunalnika obsługiwany jest teraz niemal co trzeci bydgoszczanin. Sporo mieszkańców na nową firmę psioczy – za brak kontenerów i śmieci zalegające w pojemnikach.
– Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności i zapewniamy, że dokonujemy odpowiednich zmian, które powinny być widoczne po dostarczeniu wszystkich pojemników oraz realizacji częstszych harmonogramów indywidualnych zgodnie z oczekiwaniem władz miasta – czytamy w oświadczeniu podpisanym przez Michała Kabacińskiego, dyrektor ds. rozwoju biznesu spółki z siedzibą we Wrocławiu.
Kabaciński oświadczenie wystosował też w ubiegłym tygodniu i teraz rozlicza się ze złożonych deklaracji. – W środę (15 kwietnia) zakończyliśmy wyposażanie nieruchomości w pojemniki na odpady zmieszane. Do soboty (18 kwietnia) dostarczymy kontenery na odpady selektywne. Jeśli po tym terminie wystąpią braki, będziemy je niezwłocznie uzupełniać w ramach reklamacji – zapewnia.
Od wtorku (14 kwietnia) Komunalnik, na podstawie wcześniej zebranych zapotrzebowań od mieszkańców, dostarcza przydatne podczas remontów worki big bag. W tej sprawie należy kontaktować się pod adresem mailowym: [email protected].
A co z przepełnionymi pojemnikami? – Od poniedziałku (20 kwietnia) będziemy realizować odbiory na podstawie indywidualnych harmonogramów ustalonych z zarządcami nieruchomości, które będą miały znacznie częstszy charakter niż ten wynikający z harmonogramu zbiorczego – podkreśla Kabaciński. – Zdecydowana większość reklamacji w zakresie odbioru odpadów związana jest ze stosowaniem dotychczas harmonogramu zbiorczego. Na wniosek miasta zostanie to pilnie skorygowane – obiecuje.
W razie wątpliwości Komunalnik zachęca do kontaktu po adresem mailowym: [email protected].
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS