A A+ A++

Wojciech Izbicki: Były. Dopóki w 2014 r. nie wypuściliśmy na rynek naszą pierwszą kolekcję odzieży biegowej marki Nessi sportswear. Okazało się, że znaleźliśmy swoją niszę, ponieważ kobietom brakowało energetycznej, kolorowej odzieży sportowej.

Nessi powstało więc w odpowiedzi na realne potrzeby kobiet. Zauważyliśmy, że damska odzież sportowa nacechowana jest męską stylistyką. Legginsy, koszulki, bluzy – wszystko było produkowane w męskich fasonach, delikatnie tylko zmodyfikowanych, w szarych lub czarnych kolorach. Te ubrania sportowe były po prostu nudne, dlatego postanowiliśmy je upiększyć.

W 2014 r. wypuściliśmy na rynek naszą pierwszą kolekcję odzieży biegowej marki Nessi. Okazało się, że znaleźliśmy na rynku niszę, ponieważ kobietom brakowało energetycznej, kolorowej odzieży sportowej - mówi Wojciech Izbicki, właściciel Nessi.


W 2014 r. wypuściliśmy na rynek naszą pierwszą kolekcję odzieży biegowej marki Nessi. Okazało się, że znaleźliśmy na rynku niszę, ponieważ kobietom brakowało energetycznej, kolorowej odzieży sportowej – mówi Wojciech Izbicki, właściciel Nessi.

W sporcie chodzi mniej o design ale bardziej o funkcjonalność. W czarnych ubraniach też możemy szybko biegać.

Żaneta Adamus: Ale w kolorowych mamy większą motywację do treningu! Jesienią i zimą wiele kobiet rezygnuje z uprawiania sportu i wraca do biegania dopiero na wiosnę. A my chcieliśmy je zachęcić, aby były aktywne mimo deszczu, zimna i pluchy. Nasze kolorowe ubrania są dla dziewczyn zastrzykiem energii.

Mamy sporo klientek, które nawróciliśmy na kolor. Dostajemy od nich wiadomości, że gdy zamiast czarnych spodni założyły nasze kolorowe leggingsy, czy kurtki to poczuły, jak wielką moc ma kolor, ile dodaje siły! Co więcej, Nessi Girls, czyli aktywne kobiety, które pokochały nasz styl, bardzo często właśnie po kolorach, wzorach na ubraniach – rozpoznają się na całym świecie.

W projektach marki Nessi, dbałość o pozornie nieważne szczegóły ma ogromne znaczenie, bo one mają kolosalny wpływ na kształt ostateczny produktu i jego odbiór – mówi Żaneta Adamus


W projektach marki Nessi, dbałość o pozornie nieważne szczegóły ma ogromne znaczenie, bo one mają kolosalny wpływ na kształt ostateczny produktu i jego odbiór – mówi Żaneta Adamus

Co waszym zdaniem łączy Nessi Girls?

Wojciech Izbicki: To kobiety świadome swoich potrzeb. Indywidualistki, które chcą się wyróżniać. Sport to dla nich rytuał. Systematycznie uczęszczają na basen, fitness, biegają albo ćwiczą jogę. Część z nich uczestniczy w zawodach sportowych, trenują do maratonów, ultra ciężkich biegów górskich, wspinają się na ściankach.

Nessi Girl zawsze są niebanalne – szalone, ciekawe świata, odważne, niezależne… Kochają podróże, także te bardzo dalekie, są świadome otaczającego je świata, wrażliwe na kwestie … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZaproszenie na Akademię Diabetyka
Następny artykułSamouczące się roboty sprawdzą płatności firmy