Burmistrz Mariusz Szewczyk ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze. W Ratuszu potrzebny jest Inspektor w Wydziale Infrastruktury Miejskiej i Inwestycji.
Co leży w zakresie obowiązków takiego inspektora? Sprawowanie nadzoru merytorycznego i technicznego nad przygotowywanymi i realizowanymi inwestycjami, rozliczanie rzeczowo-finansowe realizowanych inwestycji, dokonywanie odbiorów technicznych, analizowanie i weryfikowanie dokumentacji projektowej, współuczestniczenie w opracowywaniu wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych w zakresie infrastruktury technicznej oraz udział w pracach zespołu ds. realizacji projektów, przygotowywanie wniosków do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego, udział w pracach komisji przetargowych, opracowywanie dokumentacji do zamówień publicznych związanych z realizowanymi inwestycjami, koordynowanie i nadzorowanie prac w zakresie prawidłowego przebiegu realizacji inwestycji.
Wymagania stawiane kandydatom to m.in.: wyższe wykształcenie techniczne budowlane i minimum 3 lata stażu pracy, min. 3 lata przy wykonywaniu podobnych czynności (przygotowanie i obsługa inwestycji), a także znajomość przepisów ustaw: prawo budowlane, prawo administracyjne, prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne składać można w Ratuszu do 12 kwietnia. Szczegóły dotyczące naboru znaleźć można w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dębicy.
Autor: Tomasz Ratuszniak
/ Debica24.eu
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS