A A+ A++

1 sierpnia Boeing 737 linii Aeroflot lecący z Antalyi do Petersburga cztery minuty po starcie musiał awaryjnie lądować po awarii silnika.

3 lipca w samolocie Boeing-738 linii Utair lecących z Tiumeni na Syberii do stolicy Armenii Erewania zepsuł się autopilot. Załoga podjęła decyzję o powrocie na lotnisko Roszczino.

27 czerwca podobny incydent miał miejsce na samolocie linii S7: w Airbus A-321 lecącym z Nowosybirska do Czity wystąpiła awaria autopilota i automatycznej przepustnicy. Dowódca samolotu podjął decyzję o skierowaniu się na lotnisko docelowe. Lądowanie przebiegło pomyślnie i nikt nie odniósł obrażeń.

12 lipca rozbił się rosyjski samolot Suchoj Superjet 100 należący do Gazprom Avia. Rozbił się w pobliżu wsi Apraksino na Kołymie podczas lotu próbnego po planowych naprawach. Wszyscy trzej członkowie załogi zginęli. Jako możliwe przyczyny katastrofy podano awarię silnika i niewłaściwą instalację czujników kąta natarcia. Następnego dnia kolejny Suchoj Superjet 100 awaryjnie wylądował w Mineralnych Wodach z powodu awarii generatora.

1 czerwca pilot samolotu Suchoj Superjet 100 linii Rossiya Airlines lecącego z Uljanowsk do Moskwy skontaktował się z dyspozytorami i zgłosił częściową utratę kontroli. Podjęto decyzję o awaryjnym lądowaniu. Samo … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułHiszpański Junior
Następny artykułІнвестори закликають депутатів прискорити будівництво вітроенергетики, – Конеченков