A A+ A++

1 października miała miejsce premiera FPS-a “Call of Duty: Mobile”, która została stworzona przez współpracującą z Activision Blizzard chińską firmę Tencent. Gra jest dostępna za darmo na Androida i iOS-a. Tytuł pobrano już ponad 100 milionów razy. I to pomimo ostatnich niekorzystnych wizerunkowo wydarzeń dla amerykańskiego producenta.

Mobilna wersja „Call of Duty” jest największym sukcesem spośród gier wydanych do tej pory na smartfony. Póki co niewiele wskazuje zatem, że popularność tytułów amerykańskiego producenta ucierpiała na skutek ostatnich kontrowersji związanych z zawieszeniem hongkońskiego zawodnika „Hearthstone” za wyrażenie swoich … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEwa Chodakowska odchodzi z “Dance, dance, dance”. “To nie jest jednak mój kierunek”
Następny artykułDania wprowadzi kontrole na granicy ze Szwecją z powodu wzrostu przestępczości