A A+ A++

Exclusivy Sony przyzwyczaiły nas zwykle do bardzo dobrej realizacji trybów HDR. Niestety to chyba zaczyna się zmieniać, bo HDR w Astro Bot pozostawia wiele do życzenia.

To już niestety branżowy standard – deweloperzy po macoszemu traktują HDR, albo w ogóle go nie uwzględniają, tak jak ostatnio w Black Myth: Wukong.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nie inaczej jest w Astro Bot i aż dziwi fakt, że nie wspominają o tym problemie recenzenci czy Digital Foundry w swojej analizie oprawy graficznej. Problem z HDR w Astro Bot polega na podniesieniu bazowego poziomi czerni, co sprawia, że obrazowi brakuje kontrastu (czarne obszary wydają się w HDR szarawe). Nie ma opcji w grze, dzięki której można by to poprawić. Na drugim biegunie jest znacznie lepiej – najjaśniejsze punkty osiągają faktycznie najwyższe wartości luminacji (nitów) dla posiadanego wyświetlacza.

Na te problemy wskazuje redakcja GamingTech, która ostatnio jako pierwsza obnażyła kompletny braku natywnego HDR w Black Myth Wukong.

Obraz w SDR wolny jest od problemów z podniesionym poziomem “dołów” czerni, ale z drugiej strony nie oferuje tak dobrych najjaśniejszych obszarów. GamingTech w związku z tym mimo wszystko rekomenduje zabawę w HDR.

Polecam przy okazji szerszą analizę grafiki w Astro Bot.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRockowa sobota w pigułce
Następny artykuł13. edycja Narodowego Czytania. Już w sobotę