Trwa badanie satysfakcji pasażerów przygotowane przez Koleje Śląskie. W anonimowej ankiecie w systemie punktowym można ocenić m.in. dostępność informacji o połączeniach, punktualność pociągów, komfort podróży, a także zgłosić swoje sugestie i uwagi.
Badanie satysfakcji klienta rozpoczęło się 26 lipca i potrwa do 9 sierpnia. Aby wziąć w nim udział wystarczy wejść na stronę internetową www.kolejeslaskie.pl lub zeskanować kod QR wyświetlany na ekranach w pociągach Kolei Śląskich. Wypełnienie kwestionariusza ankiety online zajmuje około 5 minut.
Cenne źródło informacji
Koleje Śląskie regularnie organizują badania satysfakcji pasażera, a pozyskiwane Odpowiedzi w ten sposób opinie stanowią cenne źródło informacji dla regionalnego przewoźnika. To m.in. na podstawie sugestii pasażerów przygotowywane są specjalne oferty na zakup biletów, nowe funkcjonalności na stronie internetowej i w aplikacji, a nawet uruchamiane są dodatkowe połączenia.
Warto pamiętać, że pierwszym impulsem do uruchomienia codziennych połączeń między Gliwicami a Rybnikiem były głosy pasażerów, na podstawie których wspólnie z Województwem Śląskim, władzami Rybnika i Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii podejmowaliśmy dalsze działania – mówi Bartłomiej Wnuk, rzecznik prasowy Kolei Śląskich i podkreśla: – Badanie satysfakcji pasażera to kluczowy krok na drodze doskonalenia usług świadczonych przez Koleje Śląskie.
Cały czas w kontakcie
Oprócz corocznego badania satysfakcji pasażerów swoje sugestie i proponowane usprawnienia w rozkładzie jazdy można zgłaszać za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej Kolei Śląskich w zakładce “Kontakt”.
Publikacja jest wynikiem komercyjnej współpracy z reklamodawcą.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS