W Hogwarcie możecie napotkać w niektórych miejscach Klucze Dedala (The Daedalian Keys). Na tej stronie poradnika dowiecie się o tym, do czego służą, gdzie je znaleźć oraz przeczytacie o żetonach domu (House Tokens).
Źródło fot. Warner Bros. Interactive Entertainment
i
Ta strona poradnika do gry Dziedzictwo Hogwartu zawiera informacje o położeniu Kluczy Dedala (The Daedalian Keys) oraz o tym, co można z nimi zrobić. Ponadto, przeczytacie tu również o żetonach domu (House Tokens), które są mocno powiązane z kluczami.
Jak odblokować misję z Kluczami Dedala?
Zadanie związane z odkrywaniem Kluczy Dedala odblokujecie niedługo po tym, jak wrócicie ze swojej pierwszej wyprawy do Hogsmeade. Otrzymacie je od Nellie Oggspire, postaci należącej do Gryffindoru. Znajduje się ona w Skrzydle Astronomicznym (The Astronomy Wing) w Hogwarcie, a dokładniej na Dziedzińcu transmutacji (Transfiguration Courtyard).
Porozmawiajcie z nią, aby otrzymać zadanie. Następnie będziecie musieli udać się do Wieży Astronomicznej (Astronomy Tower), tam znajdziecie pierwszy klucz Dedala oraz szafkę, którą otworzycie za jego pomocą.
Zastosowanie Kluczy Dedala i Żetonów Domu
Służą one między innymi do tego, aby odblokowywać zamknięte szafki. W nich znajdują się żetony domów. W całym Hogwarcie znajduje się ich szesnaście.
Zebrane żetony możecie włożyć do skrzyni, która znajduje się w Waszym domu (w zależności od tego, gdzie tiara przydziału Was przydzieliła). Za zebranie wszystkich żetonów, otrzymacie strój z logiem Waszego domu.
Otwieranie szafek
Najpierw musicie znaleźć Klucz Dedala. Dobrym sposobem jest użycie zaklęcia Revelio, dzięki czemu lepiej go zlokalizujecie.
Gdy znajdziecie klucz, musicie za nim podążać. Doprowadzi Was on do szafki, do której pasuje. Gdy będziecie przy niej, wejdźcie z nią w interakcję.
Na sam koniec pozostanie Wam jej otwarcie. Najpierw jednak musicie ukończyć mini-grę, która polega na tym, aby umieścić Klucz Dedala w zamku. Będzie on kilkukrotnie zmieniał swoje położenie. Waszym zadaniem jest wcisnąć klawisz odpowiedzialny za uderzenie w momencie, gdy klucz przeleci przez środek.
Klucz Dedala #1
Pierwszy klucz znajdziecie podczas wprowadzenia do misji Klucze Dedala (The Daedalian Keys).
Udajcie się do znacznika misji. Będziecie musieli dostać się do Wieży Astronomicznej w Skrzydle Astronomicznym. Wchodząc na sam szczyt po schodach, natkniecie się na pierwszy Klucz Dedala. Poleci on po chwili w stronę szafki, pozostawiając po sobą złoty ślad. Idźcie za nim a następnie otwórzcie szafkę.
Następne klucze będziecie już musieli niestety szukać samemu, bez pomocniczych znaczników.
Klucz Dedala #2
Drugi klucz oraz szafka znajdują się w Skrzydle Astronomicznym, a dokładniej blisko płomieni fiuu Klasa obrony przed czarną magią. Przy wejściu do sali znajdują się schody prowadzące na niższe piętro. Zejdźcie tam i udajcie się przed siebie, do szkieletu zwierzęcia na stole. To właśnie tam znajduje się Klucz Dedala.
Następnie podążajcie za nim na górne piętro. Idźcie przed siebie do samego końca korytarza, po prawej stronie znajdziecie szafkę.
Klucz Dedala #3
Aby zdobyć trzeci klucz, udajcie się do płomieni fiuu Wieża Wielkich Schodów w sektorze Wielkie Schody. Od razu po pojawieniu się w tej lokacji, skręćcie w prawo i schodźcie w dół.
Nieopodal drzwi z zagadką, na poręczy znajdziecie Klucz Dedala. Podążajcie za nim, schodząc cały czasz w dół. Jeśli zgubicie klucz, lub nie odnajdziecie szafki, skorzystajcie z zaklęcia Revelio.
Klucz Dedala #4
Czwarty klucz znajduje się również w sektorze Wielkie Schody, ale najpierw udajcie się do płomieni fiuu Wybrukowany dziedziniec. Idźcie w prawo, a następnie wejdźcie po schodach na górę. Użyjcie Revelio, aby lepiej zlokalizować Klucz Dedala.
Wystarczy teraz tylko podążać za kluczem, który doprowadzi Was do szafki z żetonem domu. Będzie ona przy drzwiach i klatce schodowej.
Klucz Dedala #5
Kolejny Klucz Dedala otrzymacie, udając się do płomieni fiuu Dziedziniec dzwonnicy w Skrzydle dzwonnicy. Po przeteleportowaniu się, skręćcie w lewo, wejdźcie na schody i od razu przejdźcie przez drzwi na wprost Was.
Klucz będzie właśnie za drzwiami, blisko poręczy schodów. Następnie, gdy go aktywujecie, podążajcie za nim na samą górę. Szafka znajdować się będzie po lewej stronie.
Klucz Dedala #6
Tym razem udajcie się do płomieni fiuu Wielka Sala. Przejdźcie przez centralne drzwi i idźcie cały czas przed siebie, do momentu aż zauważycie naprzeciwko poręcze i klatkę schodową. Tam znajduje się Klucz Dedala.
Następnie zejdźcie po schodach i skierujcie się w prawo. Szafka będzie za posągiem dzika.
Klucz Dedala #7
Siódmy klucz znajduje się również w Wielkiej Sali. Zamiast jednak przechodzić przez centralne drzwi, klucz znajdziecie przy kominku, nieopodal stołów, przy których uczniowie będą siedzieć.
Podążajcie za kluczem. Nie wychodząc z Wielkiej Sali, po lewej stronie zauważycie schody. Wejdźcie po nich na górę. Szafka znajdować się będzie na górnym piętrze przed Wami.
Klucz Dedala #8
Tym razem będziecie musieli odblokować sektor Sekretne pomieszczenia i udać się do płomieni fiuu Komnata Mapy. Po pojawieniu się w tej lokacji, odwróćcie się i wejdźcie po schodach na górę. Przejdźcie przez drzwi, zejdźcie po schodach i udajcie się do korytarza na wprost.
Tam znajdziecie Klucz Dedala. Teraz wystarczy tylko podążać za nim. Doprowadzi on Was do szafki blisko beczek.
Klucz Dedala #9
Kolejny Klucz Dedala również znajduje się w miejscu płomieni fiuu Komnata Mapy. Tak samo jak w przypadku ósmego klucza, udajcie się schodami w górę. Tym razem idźcie w głąb korytarza. Przed Wami powinien pojawić się posąg śpiącego smoka. To właśnie przy nim znajduje się klucz.
Teraz jedynie wystarczy wejść po schodach na górę, które będą na lewo od posągu i otworzyć szafkę.
Klucz Dedala #10
Dziesiąty klucz znajduje się w sektorze Aneks biblioteki, a dokładniej w Klasie eliksirów. Na wprost przed Wami będą wielkie drzwi. Przejdźcie przez nie, a w następnym pomieszczeniu po lewej stronie zauważycie Klucz Dedala.
Podążajcie za nim, schodząc po schodach. Naprzeciwko Was znajdować się będzie szafka z żetonem domu.
Klucz Dedala #11
Aby zdobyć kolejny Klucz Dedala, udajcie się do płomieni fiuu Sala Główna (również w skrzydle Aneks biblioteki). Zejdźcie po schodach, następnie skręćcie w prawo, a przy klatce schodowej go znajdziecie.
Podążając za nim, wejdźcie na schody, idźcie prosto i zejdźcie w dół. Po prawej stronie znajduje się szafka, blisko drzwi z zagadką.
Klucz Dedala #12
Tak jak przy kluczu jedenastym, ponownie udajcie się do płomieni fiuu Sala Główna. Tym razem jednak wejdźcie po schodach na górę. Na wyższym piętrze, po prawej stronie będziecie mieli schody. Klucz Dedala znajduje się pomiędzy nimi (za pierwszą klatką schodową).
Podążajcie za kluczem, cofając się, schodząc po schodach. Szafka znajduje się po prawej stronie, przy trzech ruchomych obrazach.
Klucz Dedala #13
Kolejny Klucz w sektorze Aneks biblioteki, tym razem w samej bibliotece.
Skorzystajcie z Revelio, aby lepiej zlokalizować Klucz Dedala. Powinien on znajdować się po lewej stronie od głównego wejścia.
Sama szafka natomiast będzie w dalszej części biblioteki, na środku korytarza.
Klucz Dedala #14
Udajcie się do sektora Skrzydło południowe, a dokładniej do płomieni fiuu Wieża Gremium. Idźcie na wprost, a po chwili skręćcie w prawo, przechodząc przez drzwi (stoi przy nich Gladwin Moon – najłatwiej zdobyć ten klucz, wykonując jego misję, w której nauczycie się Alohomory). Następnie idźcie po schodach na górę na pierwsze piętro. To właśnie tam znajdziecie Klucz Dedala.
Na sam koniec cofnijcie się na dolne piętro, schodząc po schodach. Szafka znajduje się przy nich po lewej stronie.
Klucz Dedala #15
Przeteleportujcie się do płomieni fiuu Skrzydło szpitalne. Za wami znajdują się schody, które prowadzą w dół. Zejdźcie po nich. Następnie, po prawej stronie, w korytarzu prowadzącym do wielkich zębatych mechanizmów, znajdziecie Klucz Dedala.
Szafka znajduje się na piętrze, do którego dostaliście się schodząc po schodach.
Klucz Dedala #16
Ostatni Klucz Dedala wymagać będzie od Was poznania zaklęcia Alohomory od Gladwina Moon. Udajcie się do płomieni fiuu Dziedziniec Wieży Zegarowej w Skrzydle południowym.
Następnie podejdźcie do drzwi po prawej stronie i skorzystajcie z czaru Alohomora, aby odblokować zamek.
Gdy to zrobicie, wejdźcie po schodach na górę. To właśnie tam znajdziecie Klucz Dedala.
Następnie wejdźcie na górę. Szafka będzie stać po lewej stronie korytarza.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS