A A+ A++

Jeszcze trzy miesiące temu, na konferencji prasowej zorganizowanej z okazji fuzji spółek, nowy zarząd nie mógł nachwalić się kwartalnymi wynikami HBO i HBO Max, które w ciągu trzech pierwszych miesięcy bieżącego roku zdobyły 3 mln nowych subskrybentów (w tym samym okresie Netflix zanotował spadek liczby użytkowników), a ich globalny stan posiadania zwiększył się do 76,8 mln widzów. Co sprawiło, że na przestrzeni zaledwie kilku miesięcy spojrzenie na platformę streamingową nowego szefa Warner Bros. Discovery uległo zmianie?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPowstaje zielony dach, po którym będą mogli spacerować zwiedzający [ZDJĘCIA]
Następny artykułPoznajmy się na sportowo – oprowadzenie