Każdy z nas chociaż raz w swoim życiu miał styczność z kultowymi klockami Lego. W najnowszej kampanii „Find your flow” marka zachęca dorosłych do tego, aby zatrzymać się w codziennym pędzie i pozwolić sobie na chwilę oddechu w domowym zaciszu, w międzyczasie układając klocki.
W otwierających kampanię scenach widzimy kobietę, która ma za sobą zły dzień. Przytłoczył ją pośpiech, nadmiar obowiązków, wygórowane wymagania szefowej i związany z nimi stres, a także szara pogoda za oknem. Co okazuje się najlepszym lekarstwem na chandrę? Oczywiście – układanie klocków Lego.
Kobieta dopiero siadając do stołu i składając kolorowe kwiaty z klocków, z uwagą wsłuchując się w ich charakterystyczny dźwięk, odzyskuje równowagę i spokój, których zabrakło jej w ciągu dnia.
Capa Cruz, dyrektor ds. produktów dla dorosłych w Lego Group przyznała, że celem kampanii było zachęcenie dorosłych do odnalezienia swojego flow i do angażowania się w podobne, umysłowe i rozwijające, ale też odprężające i wyciszające czynności.
Dopełnieniem całości w kampanii jest muzyka, którą stanowi ścieżka dźwiękowa Rhythm & Bricks. Składają się na nią kompozycje Toma Mischa oraz duńskiego elektronicznego trio WhoMadeWho, co doskonale wypełnia klamrę kompozycyjną.
Duńska firma Lego oświadczyła, że eksperyment polegający na produkowaniu klocków przy wykorzystaniu przetworzonych plastikowych butelek nie powiódł się. Mimo to, firma chce szukać kolejnej ekologicznej alternatywy.
Pierwsze klocki LEGO dedykowane niewidomym i niedowidzącym dzieciom trafiły do niektórych szkół i organizacji już w 2020 roku. Po pozytywnym odbiorze, firma wprowadza je do regularnej sprzedaży.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS