– Rzeczywiście podwoiliśmy przychody w okresie styczeń – listopad 2021 r., a przychód z narzędzia, dzięki któremu wiemy ile wizyt zostało umówionych przez kontakt telefoniczny pacjenta z placówką medyczną, jest obecnie wyższy niż cały przychód firmy, kiedy przyszedłem do niej w połowie 2019 r. – mówi Fiedziukiewicz. Czy wpływ na to mogła mieć pandemia? – Tego oczywiście nie wykluczamy – odpowiada. – W najbardziej kryzysowych dla państwowej ochrony zdrowia momentach, prywatne placówki przejmowały na siebie wielu pacjentów, którzy potrzebowali konsultacji specjalistycznych, badań czy zabiegów. Jednocześnie jednak wprowadziliśmy szereg innowacyjnych, autorskich rozwiązań – zarówno dla współpracujących z nami placówek, jak i pacjentów – i one także z pewnością są za ten wzrost odpowiedzialne.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS