A A+ A++

Klienci na rynkach zagranicznych są bardzo świadomi. Wiedzą, że firma czy nowy partner biznesowy zależy od nich, a nie oni od niego. Mogą mieć inne oczekiwania niż polscy przedsiębiorcy. Podczas webinaru uczestnicy dowiedzą się jak poznać zagranicznego klienta lepiej, by dopasować działania firmy do jego oczekiwań i sposobu prowadzenia biznesu z nim.

Kiedy: 28 sierpnia 2020 (piątek), godz. 13:00-14:30
Gdzie:
 online
Wstęp: 
wolny, obowiązuje rejestracja. Kliknij, aby się zapisać. 

PROGRAM:

  • Jak doświadczenia klientów zagranicznych wpływają na ich percepcję marek i decyzje zakupowe?
  • Jak zarządzać doświadczeniem klientów, by skutecznie przestawić firmę na nowe oczekiwania klientów i wejść na rynki zagraniczne?
  • Jak w trzech prostych krokach poznać oczekiwania klientów i dopasować do nich sposób działania całej firmy?


Informacje o Prelegencie:

  • Anna Gapińska – właścicielka i dyrektor zarządzająca firmy doradczo-szkoleniowej Think Customer. Interim Manager, trener, praktyk biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, w tym w strategicznym doradztwie i realizacji projektów z zakresu Customer experience management, zarządzania marką, wsparcia sprzedaży i budowy długotrwałych relacji z Klientami. Na co dzień wspiera firmy w zakresie zarządzania relacjami z klientami i doradza, jak skutecznie wzmocnić świadomość marki w oczach Klientów i poprawić efektywność działań marketingowych i sprzedażowych.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNaukowiec Konrad Steffen zginął podczas wyprawy badawczej. “To przez globalne ocieplenie”
Następny artykułNominowani do NLG 2020 – Joanna Oparek – kategoria poezja