Klienci na rynkach zagranicznych są bardzo świadomi. Wiedzą, że firma czy nowy partner biznesowy zależy od nich, a nie oni od niego. Mogą mieć inne oczekiwania niż polscy przedsiębiorcy. Podczas webinaru uczestnicy dowiedzą się jak poznać zagranicznego klienta lepiej, by dopasować działania firmy do jego oczekiwań i sposobu prowadzenia biznesu z nim.
Kiedy: 28 sierpnia 2020 (piątek), godz. 13:00-14:30
Gdzie: online
Wstęp: wolny, obowiązuje rejestracja. Kliknij, aby się zapisać.
PROGRAM:
- Jak doświadczenia klientów zagranicznych wpływają na ich percepcję marek i decyzje zakupowe?
- Jak zarządzać doświadczeniem klientów, by skutecznie przestawić firmę na nowe oczekiwania klientów i wejść na rynki zagraniczne?
- Jak w trzech prostych krokach poznać oczekiwania klientów i dopasować do nich sposób działania całej firmy?
Informacje o Prelegencie:
- Anna Gapińska – właścicielka i dyrektor zarządzająca firmy doradczo-szkoleniowej Think Customer. Interim Manager, trener, praktyk biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, w tym w strategicznym doradztwie i realizacji projektów z zakresu Customer experience management, zarządzania marką, wsparcia sprzedaży i budowy długotrwałych relacji z Klientami. Na co dzień wspiera firmy w zakresie zarządzania relacjami z klientami i doradza, jak skutecznie wzmocnić świadomość marki w oczach Klientów i poprawić efektywność działań marketingowych i sprzedażowych.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS