Krakowska spółka tworzy oprogramowanie dla przedsiębiorstw w obszarze zarządzania doświadczeniami klientów i uczestników wydarzeń. Ich technologia umożliwia organizowanie lepszych i bardziej znaczących spotkań (np. sprzedaży, marketingu, HR, a nawet konferencji). Zespół Eventory zdobywał doświadczenie “szyjąc” wydarzenia od podszewki, dobrze zarazem wiedząc, że klient w tej branży jest najważniejszy.
Eventem dla krakowskiej spółki, w skali mikro i makro, jest każde wydarzenie – spotkanie zespołu, konferencja, a nawet walne zgromadzenie, zaś klient to osoba wchodząca w interakcję z przedsiębiorstwem właśnie poprzez spotkania (to nie tylko kupujący, ale również partnerzy, sprzedawcy, pracownicy i inwestorzy).
– Na pytanie: co jest najważniejsze w spotkaniach? Odpowiadamy w Eventory jednogłośnie: nie co, a kto. Skuteczne zarządzanie doświadczeniem uczestnika podczas wydarzenia prowadzi do większego zadowolenia klientów, lojalności i wsparcia, a niestety obecnie przeprowadzenie efektywnego spotkania to duże wyzwanie – mówi Andrzej Targosz, prezes Eventory.
Eventory wspiera rynek enterprise nie tylko wiedzą, ale przede wszystkim skrojoną na miarę klienta technologią. Wychodzi naprzeciw problemom, z którymi aktualnie mierzą się przedsiębiorcy: jak zorganizować spotkanie z efektem wow.
Eventy pod kontrolą
Na co od lat narzekają organizatorzy spotkań? Przede wszystkim na brak kontroli, chaotyczną organizację, czasochłonną (ręczną) komunikację i brak zaangażowania uczestników wydarzenia. Coraz częściej spotkania zamiast w sali konferencyjnej odbywają się w pokojach online, warto jednak zaznaczyć, że potrzeby eventów, jak np. zaangażowanie uczestników i zarządzanie doświadczeniem, są nadal aktualne.
– Wysłuchaliśmy problemów, a następnie stawiliśmy im czoła – stworzyliśmy szereg rozwiązań. Rynek enterprise dzisiaj wybiera nasze rozwiązania, bo dla całego naszego zespołu najważniejszy jest klient w dwóch znaczeniach – klient korzystający z naszej technologii i klient-klienta – wysłuchanie potrzeb i ich priorytetowe traktowanie jest dodatkiem do jakości naszych produktów – mówi Andrzej Targosz.
Wsparcie dla doświadczeń
Dostarczone przez Eventory rozwiązania technologiczne są poparte wiedzą i potrzebami klientów – te narzędzia to efekt silnego dążenia do uzyskania efektu WOW wśród uczestników wydarzeń. Celem spółki jest to, aby każde spotkanie … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS