ING Bank Śląski zapowiedział przerwę techniczną w środku tygodnia. W takcie półtoragodzinnej niedostępności klienci nie skorzystają z kilku usług. Problemy pojawią się m.in. przy płatnościach za zakupy online.
Nie możesz zapłacić za zakupy w sklepie internetowym opcją z potwierdzeniem kodem SMS lub w aplikacji? Sprawdź, czy nie jest to skutkiem zapowiedzianej przez ING Bank Śląski przerwy technicznej. W nocy z czwartku na piątek (12 na 13 października) bank planuje prace serwisowe.
W związku z tym klienci banku muszą liczyć się z niedostępnością kilku usług w trakcie przerwy, która rozpocznie się o północy i potrwa do godziny 1:30. “W tym czasie utrudniona będzie obsługa większości funkcji związanych z naszymi kartami w Moim ING i ING Business” – informuje ING.
W trakcie przerwy technicznej klienci ING Banku Śląskiego nie będą mogli:
- realizować płatności kartami w Internecie z 3DSecure (dodatkowo potwierdzanych w aplikacji lub jednorazowym kodem SMS),
- aktywować kart, zmieniać limitów transakcyjnych, ubezpieczać kart i nadawać kodów PIN,
- zamówić kart płatniczych,
- przypisać kart do telefonu w aplikacji Moje ING Mobile,
- dodać kart z poziomu portfeli zewnętrznych (Apple Pay, Garmin Pay i Google Pay),
- wykonać operacji na rachunku karty kredytowych.
Dodatkowo podczas prac w ING Banku Śląskim nie będą działać pożyczki oraz procesy sprzedażowe rachunków bieżących i oszczędnościowych.
DF
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS