A A+ A++

Kładka w Milanówku przy ul. Przejazd przechodzi gruntowny remont. Prace zbliżają się do finału.

Trwają prace związane z budową nowej przeprawy nad torami kolejowymi w Milanówku. W nocy z 19 na 20 kwietnia konstrukcja kładki została zdemontowana. Wykonawca jednak nie próżnuje i już kilka dni temu konsytuacja w nowej odsłonie wróciła na swoje miejsce.

Nie ma się co dziwić, że wykonawca przebudowy pracuje tak szybko. Terminy gonią bowiem do ponownego otwarcia obiektu pozostało już niewiele czasu. – Do 31 maja uruchomimy nowe przejście – zapewniał w kwietniu Piotr Remiszewski, burmistrz Milanówka. – Jestem przekonany, że realizacja tego działania znacznie zwiększy bezpieczeństwo pieszych, jak i rowerzystów korzystających z tego przejścia – podsumowuje Remiszewski.

Wiele wskazuje na to, że kładka będzie gotowa na czas, jednak czy faktycznie uda się ją uruchomić 31 maja? Wszystko zależy od tego jak szybko uda się uzyskać formalne pozwolenia. – Remont kładki nad torami jest już zdecydowanie na ostatniej prostej. Po ustawieniu odnowionej stalowej konstrukcji, montażu stopnic, trwają prace przy montażu klatek schodowych, balustrad i podestów. Ostatnim etapem będą odbiory tej kolejnej już w tym roku ukończonej inwestycji – zaznacza burmistrz Milanówka.

Koszt remontu wyniesie przeszło 1 mln zł, a jego wykonawca jest firma PRB MOSTY z Piaseczna.

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: [email protected] lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUżywany Suzuki V-Strom 650 to poczciwy osiołek. Wady i zalety I-generacji
Następny artykułKlejenie zamiast montażu mechanicznego – kiedy sprawdzi się to rozwiązanie?