A A+ A++
Zarząd Kino Polska TV S.A. („Spółka”, „Emitent”), w nawiązaniu do raportów bieżących nr 31/2023 z dnia 22 listopada 2023 r. oraz 2/2024 z dnia 24 stycznia 2024 r., niniejszym informuje o zawarciu dziś, tj. 1 lipca 2024 r., umowy pozyskiwania reklam do programów Kino Polska TV S.A., Stopklatka S.A. ze swoim brokerem reklamowym – Polsat Media sp. z o.o. („Polsat Media”, „Umowa”).

Umowa określa warunki współpracy w zakresie pozyskiwania przez Polsat Media reklam do następujących programów Spółki oraz jej Grupy Kapitałowej: Zoom TV, Kino Polska, Kino TV, Kino Polska Muzyka, Gametoon oraz Stopklatka w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2025 r., a także DIZI (w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 29 lutego 2024 r.).

Wynagrodzenie Spółki z tytułu niniejszej współpracy będą stanowiły wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBayer: Tsunoda mimo sobotniego wybryku, poprawił słownictwo o 1000 procent
Następny artykułATAL S.A.: Informacja o sprzedaży mieszkań w I półroczu 2024r.