A A+ A++

Valtteri Bottas, P13
“Większość wyścigu spędziłem jadąc w pociągu, to zdecydowanie nie było przyjemne. Wyścig był całkiem wolny. Każdy wie jak ciężko się tutaj wyprzedza. Próbowaliśmy szukać okazji startując na twardej mieszance, ale mieliśmy pecha z czerwoną flagą na starcie, podczas gdy każdy znajdujący się na bardziej miękkim ogumieniu na tym zyskał. Mimo wszystko przejechałem czysty wyścig, oba starty były całkiem dobre i udało mi się awansować o kilka pozycji. Nasze tempo w czystym powietrzu było w porządku. Oczywiście kwalifikacje są tutaj rozstrzygające, a my mieliśmy wczoraj kiepski dzień przez słabe tempo na pojedynczym okrążeniu. Zazwyczaj Monako odstaje od reszty wyścigów, ale i tak wiele się nauczyliśmy w ten weekend, co będzie przydatne w przygotowaniach do następnego wyścigu w Montrealu za dwa tygodnie”.

Zhou Guanyu, P16
“To było bardzo spokojne i monotonne popołudnie. Widziałem wypadek Pereza, Magnussena i Hulkenberga tuż przede mną po pierwszym starcie. Wyglądał groźnie i cieszę się, że wszyscy wyszli z tego cało. Po restarcie wszyscy jechali na tych samych oponach aż do mety, wszyscy znajdowaliśmy się na tej samej łódce, więc nie mogliśmy nic zrobić. Fernando [Alonso] wstrzymywał całą stawkę, żeby stworzyć bezpieczną lukę dla swojego kolegi z zespołu, co spowodowało, że wszyscy jechaliśmy w pociągu bez szans na wyprzedzanie. Być może wyścig byłby bardziej interesujący bez czerwonej flagi, z różnymi strategiami, ale tak się nie stało. Monako zawsze było dla nas ciężkie, musimy zrozumieć dlaczego mamy problem z torami o podobnym układzie. Mamy przed sobą pracę do wykonania, ale wiemy, że w Montrealu będzie inaczej”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMaja z „Jesienią” i Malwina z „Wiosną” na podium
Następny artykułOcon przeprasza za wybryk na pierwszym okrążeniu