A A+ A++

KFC w 22 galeriach handlowych w 18 miastach zdecydowało się na gotowy produkt targetowany w klasycznym OOH. W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych.


Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH łączącą
możliwości klasycznego i cyfrowego outdooru. KFC towarzyszy swoim klientom w codziennych wakacyjnych czynnościach – spacerach, podróżach po mieście, sportowych aktywnościach i spotkaniach z bliskimi. Wybrany produkt targetowany – #AMStarget został zaprojektowany w taki sposób, aby pobudzać i stymulować chęć skorzystania z oferty marki w przestrzeni miejskiej – w kanałach klasycznego i Digital OOH, a następnie kierować klientów bezpośrednio do restauracji KFC. Najistotniejsza część komunikacji była prowadzona za pośrednictwem nośników Digital Indoor AMS w 22 galeriach handlowych w 18 miastach – na ostatnim etapie przed dokonaniem zakupu przypominały one o marce oraz spontanicznie pozyskiwały ruch bezpośrednio od konkurencji.

– Klasyczne nośniki OOH wykorzystane w kampanii zwracają uwagę na produkt, pobudzają
do działania i dostarczają informacji w pierwszym kroku podejmowania decyzji zakupowych –
mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing z AMS. – Dodatkowo, kampania
reklamowa realizowana w sieci Digital Indoor w centrach handlowych, dzięki bliskości
punktów sprzedaży, pomaga podejmować decyzję i potencjalnie zwiększa konwersję
sprzedaży – dodaje.

– Zależało nam na kampanii, która uwzględni zarówno bliską lokalizację naszych restauracji i
ich spontaniczne odwiedziny, jak i zachęci do planowanych spotkań – mówi Sylwia Przybyła, Brand Manager KFC z firmy AmRest. – Postawiliśmy na outdoor, który przeprowadza
konsumenta przez całą ścieżkę zakupową i zwielokrotnia kontakt z naszą kampanią na
różnych etapach podejmowania decyzji o skorzystaniu z oferty KFC. Zwraca uwagę,
umacnia wizerunek marki i – to, co jest sednem OOH – jest w przestrzeni, w której przebywa
nasz konsument.

– Od samego początku rekomendowaliśmy rozwiązania stworzone na podstawie analizy
danych. Stąd wybór produktu targetowanego, który wzmocniony triggerem podczas
ostatniego etapu podejmowania decyzji – mówi Łukasz Kukulski, Senior Communication
Planner, Media Direction OMD. – Digital Indoor AMS w galeriach handlowych to najlepsze
rozwiązanie, które swoim potencjałem wpływa na zwiększenie liczby odwiedzin w
restauracjach naszego klienta.

O Firmie:
AMS

jest liderem reklamy Out-of-Home (OOH) w Polsce, zdobywcą licznych nagród. Działa w obszarze klasycznego i cyfrowego OOH. Od września 2002 r. należy do Grupy Agora. Klientom oferuje skuteczne kampanie z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi na 23 tys. powierzchni reklamowych, dysponując, jako jedyna firma, systemami nośników z każdego segmentu rynku. AMS jest liderem w segmencie mebli miejskich – na podstawie kontraktów z największymi gminami w Polsce wyposażył w nie ponad 30 największych polskich miast. Zrealizował pionierskie na polskim rynku inwestycje w zrewitalizowanych obszarach Łodzi, Szczecina, Warszawy i Wrocławia. Spółka jest wyłącznym operatorem wiat przystankowych w Warszawie i Krakowie oraz pionierem budowy EKO wiat w Polsce realizowanych w duchu nature based solutions. AMS znany jest z działań społecznych, m.in. na rzecz integracji osób niepełnosprawnych. W 2013 r. spółka powołała do życia Fundację „Akademia Integracji”. W ramach działań na rzecz środowiska prowadzi programy – Galeria Plakatu AMS i AMS dla miast.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł21 sierpnia. LOTTO Poland Bike Marathon jedzie do Ossowa
Następny artykułWartość posiłków pracowniczych bez potrąceń na ZUS