A A+ A++

“Dobrze wyposażone i zaopatrzone w niezbędne środki zabezpieczenia sanitarnego szpitale to absolutna konieczność w walce z epidemią koronawirusa. Mam nadzieję, że nasze wsparcie i połączone wysiłki wszystkich dużych firm, ale również rozsądek i dyscyplina obywateli pozwolą zminimalizować skutki epidemii w Polsce i jak najszybciej doprowadzić do unormowania się sytuacji” – powiedział prezes marki Kazar, Artur Kazienko.

Od 17 do 25 marca 10% przychodu z zakupów online na stronach kazar.com, kazarstudio.com oraz emeraldsandcrocodiles.com, zostanie przekazane wybranym szpitalom w 16 województwach w Polsce. Lokalizacja kupującego będzie miała wpływ na to, do którego szpitala trafi 10% z jego zakupów, dzięki czemu każdy może pośrednio udzielić lokalnego wsparcia służbie zdrowia. Przecenione produkty również zostały włączone do akcji.

To nie pierwsza inicjatywa społeczna marki Kazar. Firma od wielu lat wspiera wybrane instytucje i akcje charytatywne, m.in. projekt Szlachetna Paczka, działania w ramach Unicef, akcję Złotówka za Kilometr, jest również związana z lokalnymi ośrodkami pomocy, takimi jak domy dziecka czy placówki opiekuńczo-wychowawcze. Pełną listę realizowanych inicjatyw można znaleźć na stronie www.kazar.com/pl/o-firmie

kazar.com | kazarstudio.com | emeraldsandcrocodiles.com
#pomagamonline

#kazardlaszpitali #zostanwdomu

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNadszedł czas rozdawania pieniędzy
Następny artykułPrawniczka Fiona Shackleton: koronawirus doprowadzi do wielu rozwodów