Będzie pani teraz odpowiadać za działalność połączonych Warner Media i Discovery oraz TVN, ale tylko w Polsce. To dobra czy zła zmiana?
Dla mnie to wielka radość, zwieńczenie drogi zawodowej i spełnienie ambicji. Ta rola nie tylko współgra z potrzebami firmy, jestem w nią emocjonalnie zaangażowana. I bardzo się z niej cieszę. Discovery i Warner Media są w trakcie największej fuzji mediowej na świecie. W jej wyniku powstaje wyjątkowa grupa. Amerykański gigant, producent najlepszych hollywoodzkich filmów – od „Batmana” i „Harry’ego Pottera” po „Matrix”, właściciel tak mocnej marki jak HBO, połączy siły z dużym graczem w dziedzinie produkcji niefabularnej, jakim jest Discovery. Powstanie spółka posiadająca atuty we wszystkich obszarach. Polska jest beneficjentem tej fuzji – mamy tu TVN, mocną markę w segmencie newsów i lokalnych produkcji. Dlatego nasz rynek został wyodrębniony z tej powstającej nowej struktury. Będzie stanowił osobny region.
Można to traktować jak przygotowanie się na wypadek powrotu Lex TVN. Każde wydzielanie jakiejś części biznesu powoduje też plotki o możliwej sprzedaży.
Wydzielenie polskiej części biznesu pokazuje, jak ten rynek jest w naszych strukturach ważny. Jest to wyraz uznania dla jego wielkości, złożoności, potrzeb tutejszych widzów oraz potencjału biznesowego. Ubiegły rok przyniósł nam wiele wyzwań. Musieliśmy bronić ciągłości naszego biznesu, a jednocześnie stanąć w obronie wolności i niezależności mediów w Polsce. Otrzymaliśmy przy tym ogromne wsparcie nie tylko od widzów i nie tylko w Polsce, ale także od naszych kolegów i partnerów biznesowych z USA. To wsparcie nie ustaje, bo jest powiązane z obroną podstawowych wartości demokratycznych, bardzo ważnych dla naszych amerykańskich właścicieli – wolności prasy, słowa, ale też obroną własności prywatnej. Fakt, że będę mogła w pełni skupić się na Polsce, pozwoli mi szybciej i skuteczniej reagować na pojawiające się możliwości i silniej promować Polskę w strukturach Warner Bros. Discovery. Jeszcze przed fuzją Discovery dużo zainwestowało tu w tworzenie nowych treści, jak i w zespół. Przenieśliśmy do Warszawy działy wspierające wiele naszych rynków międzynarodowych od Europy poprzez Azję od strony finansowej i HR-owej. Wprowadziliśmy do TVN sport, z czego jestem bardzo dumna. W grupie mamy Eurosport, a na antenie TVN widzowie mogli zobaczyć na żywo skoki narciarskie. W transmitowanie ich na wszystkich naszych platformach w nowoczesny sposób zaangażowana była cała grupa.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS