Zdradzisz nam zatem, na czym polega dobra organizacja czasu, która właśnie minimalizuje te puste przebiegi? Jak zarządzać własnym czasem? Jak ty to robisz?
Cały czas myślę, co mogę połączyć, które zadania można wykonać razem, a które z kolei mogę delegować. Błędem nowicjusza jest myślenie, że tylko on zrobi wszystko najlepiej. Przyznam, że długo uczyłam się tego, że jednak najmądrzejsze co można zrobić, to zbudować wokół siebie zespół ludzi, którzy pomogą w realizowaniu moich celów. Staram się wyciskać każdą sekundę życia jak cytrynę. Spójrzmy choćby na dzisiejsze spotkanie – jestem w pełni tu i teraz. Skupiam się na tym konkretnym zadaniu i cieszę się każdą chwilą tu spędzoną. Gdy skończę, lecę na kolejne zadanie. Nie chodzę na przysłowiowe „kawki”, a w pełni wykorzystuję dany mi czas i możliwości, które zbliżają mnie do realizacji celu. Nie zawsze jednak tak jest, nie jestem przecież robotem. Teraz jest szczególny czas, kiedy w moim życiu zawodowym nagromadziło się wiele zadań i niektóre z nich nakładają się na siebie. Mam sporo rozpoczętych i nie mniej nowych projektów. Chciałabym je wszystkie zrealizować tak, aby od września rozpocząć kolejne wyzwania, które są już w przygotowaniu. Oczywiście bywają okresy, gdy jest w moim życiu zdecydowanie spokojniej.
Małgosiu, czy ważne są priorytety, czyli ustalanie sobie zadań na daną chwilę?
Tak, zawsze trzeba wyznaczać sobie priorytety. Odpowiedzieć na pytanie, co jest dla nas ważne. Dla mnie zawsze najważniejsza jest rodzina i bezwzględnie muszę znaleźć dla niej czas. Na drugim miejscu stawiam pracę zawodową, ale wybieram to, co dla mnie jest w danej chwili niezbędne.
W „Rankingu najcenniejszych kobiecych marek osobistych w Polsce” wg Forbes Woman dostałaś nominację jako druga w Polsce. Jesteś świetnym przykładem tego, jak kobieta może zbudować silną markę nie tylko osobistą, ale i firmową. Nie każdy bowiem wie, że swoim nazwiskiem sygnujesz na przykład markę odzieżową Mrs Drama.
Marka Małgorzata Rozenek-Majdan ma pod sobą różne linie firmowe. To rzeczywiście marka modowa Mrs Drama, ale także MRM food – catering dietetyczny oraz bardzo prężnie działająca i świetnie realizująca swoje programy Fundacja MRM. Oczywiście są też programy telewizyjne. Współpracuję również ze stałymi partnerami biznesowymi. Nie podejmuję przypadkowych współprac, ale zawieram stałe umowy: od 5 lat z Gliss Schwartzkopf, od 3 z NOYO Pharm, od 6 z marką ZoZo Design. To firmy, z którymi mam zbudowane relacje na zasadzie ambasadorskiej albo współudziałów. Mało osób wie, że mam też udziały w spółce medycznej i firmie produkującej opakowania. Parę tych biznesów tworzy się i działa jednocześnie, a my właśnie pracujemy nad ich konsolidacją, tzn. stworzeniem z trzech osobnych marek jednej wspólnej.
Większość osób zna Cię jedynie jako celebrytkę: Małgorzatę Rozenek-Majdan, która promuje siebie w social mediach, ma różne aktywności w sieci. Jednak nie każdy wie, że jesteś tak prężnie działającą kobietą biznesu.
Tak, to prawda. Bardzo często ludzie postrzegają mnie przez pryzmat portali. Ale to dobrze, bo nie ma obowiązku zgłębiania czyjegoś życia. Jednak prawdą jest, że bardzo konsekwentnie realizuję plan, który sobie założyłam. Mam szczęście do osób wokół mnie, którym mogę zaufać i poradzić się w kwestii strategii biznesowych – doświadczonych biznesmenów z ogromnym dorobkiem i stażem na dużo większą skalę niż moje. Służą mi radą i mogę z nimi pewne rzeczy konsultować, co bardzo często wprowadza mnie na właściwy tor i udaje mi się zdecydowanie szybciej osiągać założone cele.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS