W poniedziałek do pokrzywdzonych, którzy byli ubezpieczeni w PZU, ruszyli rzeczoznawcy, którzy pomagają mieszkańcom zgłaszać i dokumentować szkody oraz udzielają wskazówek, jak minimalizować zniszczenia.
– Chcemy jak najszybciej pomóc naszym klientom poszkodowanym w trakcie niedzielnych wichur na Śląsku. Nie czekamy na ich zgłoszenia – aktywnie ustalamy poszkodowanych dzwoniąc do ubezpieczonych w PZU gospodarstw domowych w regionie – powiedział Grzegorz Goluch, prezes PZU Pomoc.
Firma przypomina w komunikacje, że ubezpieczeni (nie ma znaczenia, w jakiej firmie), powinny starać się minimalizować straty po żywiole i zapobiegać powiększaniu szkody. Nie ma przeszkód, aby po wykonaniu dokumentacji zdjęciowej np. telefonem komórkowym, nie czekając na wizytę rzeczoznawcy, przystąpić do sprzątania i zabezpieczania uszkodzonego mienia np. w miarę możliwości prowizorycznie zabezpieczając dach.
Obejrzyj: Śląsk to nie tylko kopalnie. Burmistrz Wisły zaprasza turystów
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS