A A+ A++

Dziś ostatni dzień kampanii wyborczej przed niedzielnymi wyborami samorządowymi. Za dwa dni wybierzemy prezydenta miasta, zielonogórskich radnych oraz oddamy glos w wyborach do sejmiku województwa lubuskiego.

Jaki przebieg miała kampania w Zielonej Górze? Zapytaliśmy dr Piotra Pochyłego, politologa Uniwersytetu Zielonogórskiego. Zdaniem naszego gościa można ją określić mianem przewidywalnej.

Były elementy, które mogliśmy zakładać, czyli pojawienie się Janusza Jasińskiego kandydata na prezydenta, przywoływanie tematu Przylepu, czy elementy związane z dwoma komitetami Janusza Kubickiego. Kampania nie była tak gorąca, jak można było oczekiwać. Widać było zmęczenie polityką, chyba tez jakieś wielkie pieniądze nie były zaangażowane. Kampania nie zaskoczyła. 

Dr Piotr Pochyły twierdzi, że w tej kampanii coraz większą rolę odgrywały media społecznościowe.

Jest to tani środek dotarcia do wyborców, bardzo powszechny. Pomija rolę mediów jako takich, polityk może kreować sam narrację bez kontry dziennikarza. Media społecznościowe będą za chwilę najważniejszym elementem kampanii. 

Przypomnijmy, głos oddawać będzie można w niedzielę między godziną 7 a 21.

Zobacz więcej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułIntel XeSS 1.3 – nadchodzi nowa wersja techniki upscalingu obrazu. Wśród głównych zalet lepsza jakość i wyższa liczba FPS-ów
Następny artykułJEDNA KONTROLA – 6 WYKROCZEŃ