„Połączyć młodych ludzi z całego świata w dwunastotygodniowym doświadczeniu dzielenia się aktualnym znaczeniem i duchem Christus Vivit, a także owocami ostatnich Światowych Dni Młodzieży w Lizbonie w 2023 r.” – taki cel przyświeca ruszającemu jutro projektowi pod patronatem Dykasterii ds. Świeckich, Rodziny i Życia. Chodzi o kampanię w mediach społecznościowych, na Facebooku oraz Instagramie ŚDM organizowaną na przypadającą właśnie 5. rocznicę wspomnianej adhortacji apostolskiej.
Vatican News
Christus Vivit wydano po synodzie biskupów dotyczącym właśnie kwestii młodzieży. Planowana 12-tygodzniowa akcja potrwa do 25 kwietnia i ma na celu pokazać owoce tego tekstu Franciszka oraz samych spotkań Papieża z młodymi w ramach ŚDM. Chodzi również o dostarczenie materiałów zachęcających do pogłębiania w sobie wynikających stamtąd doświadczeń.
Kampania będzie dostępna w różnych językach zachodnioeuropejskich. Jej przygotowaniem zajmuje się grupa uczestnicząca w programie Dykasterii ds. Komunikacji nazwanym „Faith Communication in the Digital World” („Przekazywanie wiary w świecie cyfrowym”).
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS