SKYN zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
Aby spowolnić rozprzestrzenianie się COVID-19 ludzie na całym świecie są zachęcani i upoważnieni do pozostania w domu. Starając się powtrzymać wirusa i zapewnić ludziom bezpieczeństwo, dystans społeczny jest przedstawiany jako najlepsza forma walki. W Internecie ludzie w dużym stopniu wspierają ten ważny środek zapobiegawczy, używając hastagów: #staythefhome i #staythefuckhome.
Biorąc pod uwagę zamieszanie i niepewność w czasach narzuconego odosobnienia marka SKYN, ekspert ds. intymności, wnosi cenną wartość – prezentując przyjemniejszą formę kwarantanny niż oglądanie seriali przez cały dzień. SKYN wspiera ruch dystansowania społecznego, wykorzystując przyjemność jako silną zachętę.
Aby podzielić się swoim przesłaniem SKYN dociera do miejsc, w których aktualnie wszyscy są obecni – online. Marka będzie publikować treści w myśl idei: „Zróbcie sobie dobrze i zostańcie w domu” oraz „Lepiej dochodzić niż wychodzić” zmuszając tym samym ludzi do pozostania w domach. Cała inicjatywa opowiada się za sposobami jak najlepszego wykorzystania obecnej sytuacji.
W ciągu kilku najbliższych tygodni codziennie publikowane będą bieżące treści, takie jak „kalendarz przyjemności”. SKYN zdaje sobie sprawę, że dystans społeczny jest jedynym sposobem na spowolnienie rozprzestrzeniania się COVID-19. Marka przypomina o tym, że miłość jest dobrą odpowiedzią na wszystko.
Koncept jest opracowany globalnie, za adaptację na polskim rynku odpowiada GRUPA BUKKO, która obsługuje kanały marki w mediach społecznościowych.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS