Finansowana ze środków europejskich kampania „Get a Fruit” to program informacyjno-promocyjny mający na celu zwiększenie spożycia świeżych owoców (brzoskwiń, śliwek, nektarynek, wiśni i moreli na rynku wewnętrznym Niemiec, Polski, Czech i Chorwacji. W ramach wspieranej przez Unię Europejską kampanii „Get a Fruit” w Chorwacji, Polsce i Czechach odbyła się seria udanych przedstawień teatralnych, podczas których osoby w każdym wieku miały okazję dowiedzieć się więcej o korzyściach włączenia świeżych owoców do codziennej diety, ale także bezpieczeństwa spożycia owoców w Europie dzięki zintegrowanemu podejściu Unii Europejskiej do zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa diety.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS