A A+ A++

Finansowana ze środków europejskich kampania „Get a Fruit” to program informacyjno-promocyjny mający na celu zwiększenie spożycia świeżych owoców (brzoskwiń, śliwek, nektarynek, wiśni i moreli na rynku wewnętrznym Niemiec, Polski, Czech i Chorwacji. W ramach wspieranej przez Unię Europejską kampanii „Get a Fruit” w Chorwacji, Polsce i Czechach odbyła się seria udanych przedstawień teatralnych, podczas których osoby w każdym wieku miały okazję dowiedzieć się więcej o korzyściach włączenia świeżych owoców do codziennej diety, ale także bezpieczeństwa spożycia owoców w Europie dzięki zintegrowanemu podejściu Unii Europejskiej do zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa diety.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTunel do Świnoujścia będzie otwarty na wakacje
Następny artykułCharytatywny bieg dla Gai Nowak już w tę sobotę