A A+ A++

„Transfer” jest naturalną konsekwencją połączenia dwóch rodzimych koncernów paliwowych: PKN Orlen i Grupy Lotos, a do tej dwójki dołączy wkrótce PGNiG.

Marka Lotos znika z rynku, więc barwy zmieniają jej sportowi podopieczni. Poza Kajetanowiczem również polska reprezentacja w piłce nożnej mężczyzn czy skoczkowie narciarscy.

Kajetanowicz po raz pierwszy wystąpił w barwach Lotosu podczas Rajdu Barbórka 2009. Sezon 2010 spędził w Subaru Poland Rally Team, a wsparcia udzielił właśnie koncern z Pomorza. Wtedy popularny „Kajto” po raz pierwszy został mistrzem Polski w klasyfikacji generalnej.

W kolejnym roku ustronianin pożegnał się z SPRT i we współpracy z Lotosem założył własny zespół. Do gabloty z trofeami trafiły trzy kolejne tytuły na polskiej scenie oraz trzy mistrzostwa Europy. Współudział w sukcesach miał Jarosław Baran.

Kajetanowicz z Lotosem na samochodzie przeniósł się w 2018 roku do światowego czempionatu. Na prawym fotelu zasiadł Szczepaniak. W dotychczasowym dorobku jest drugie miejsce w WRC 2 (2019 rok) oraz kolejno trzecie i drugie w WRC 3 (2020 i 2021).

Aktualnie Kajetanowicz i Szczepaniak zajmują trzecie miejsce w tabeli WRC 2. Mają na koncie cztery występy, o dwa mniej niż główni rywale – Andreas Mikkelsen i Torstein Eriksen.

Kajetan Kajetanowicz, Maciej Szczepaniak, Skoda Fabia Rally2 evo

Photo by: Kajto.pl




akcje


komentarze

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKto porzucił psy w workach?
Następny artykuł“Nadszedł ten dzień”. Międzynarodowa delegacja jedzie na Ukrainę