Telewizja Polska wprowadziła do swojej oferty nowy kanał TVP Kobieta, który ma przyciągnąć głównie żeńską część widowni programami lifestyle’owymi, poradnikowymi, rozrywkowymi. Ale także zagranicznymi filmami i serialami. Po kilku dniach nadawania w naziemnej telewizji cyfrowej szefowa TVP Kobieta raduje się z wyników oglądalności.
Iwona Bocian-Zaciewska, szefowa TVP Kobieta, w rozmowie z portalem Wirtualne Media mówiła o “jednym z najlepszych debiutów w segmencie kanałów tematycznych”.
Według danych Nielsen Audience Measurement nowy kanał Telewizji Polskiej ogląda średnio prawie 11 tys. widzów., co przekłada się na 0,17 proc. udziału w rynku telewizyjnym.
Rekordową oglądalność w pierwszych dniach nadawania (8-11 marca) zaliczył hiszpański serial “Velvet”. 8 marca wieczorem produkcja znana wcześniej polskim widzom z Netfliksa przyciągnęła przed telewizory aż 55,5 tys. osób.
TVP Kobieta to jednak nie tylko zagraniczne filmy i seriale. Siłą napędowo nowego kanału mają być przede wszystkim autorskie programy, takie jak “Kobiety w drodze” Marty Manowskiej czy “Kobieta w biznesie” Agaty Konarskiej. W ramówce TVP Kobieta znajdzie się też miejsce dla programów Idy Nowakowskiej, Ewy Minge czy Małgorzaty Tomaszewskiej.
Przypomnijmy, że twarzą TVP Kobieta miała być Marzena Rogalska, która nawet wzięła udział w spocie reklamowym nowego kanału. Popularna prezenterka zakończyła jednak współpracę z TVP po 12 latach tuż przed startem nowego kanału tematycznego.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS