A A+ A++

Telewizja Polska wprowadziła do swojej oferty nowy kanał TVP Kobieta, który ma przyciągnąć głównie żeńską część widowni programami lifestyle’owymi, poradnikowymi, rozrywkowymi. Ale także zagranicznymi filmami i serialami. Po kilku dniach nadawania w naziemnej telewizji cyfrowej szefowa TVP Kobieta raduje się z wyników oglądalności.

Iwona Bocian-Zaciewska, szefowa TVP Kobieta, w rozmowie z portalem Wirtualne Media mówiła o “jednym z najlepszych debiutów w segmencie kanałów tematycznych”.

Według danych Nielsen Audience Measurement nowy kanał Telewizji Polskiej ogląda średnio prawie 11 tys. widzów., co przekłada się na 0,17 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

Rekordową oglądalność w pierwszych dniach nadawania (8-11 marca) zaliczył hiszpański serial “Velvet”. 8 marca wieczorem produkcja znana wcześniej polskim widzom z Netfliksa przyciągnęła przed telewizory aż 55,5 tys. osób.

TVP Kobieta to jednak nie tylko zagraniczne filmy i seriale. Siłą napędowo nowego kanału mają być przede wszystkim autorskie programy, takie jak “Kobiety w drodze” Marty Manowskiej czy “Kobieta w biznesie” Agaty Konarskiej. W ramówce TVP Kobieta znajdzie się też miejsce dla programów Idy Nowakowskiej, Ewy Minge czy Małgorzaty Tomaszewskiej.

Przypomnijmy, że twarzą TVP Kobieta miała być Marzena Rogalska, która nawet wzięła udział w spocie reklamowym nowego kanału. Popularna prezenterka zakończyła jednak współpracę z TVP po 12 latach tuż przed startem nowego kanału tematycznego.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGórnik Trans.EU Wałbrzych vs. Miasta Szkła Krosno oglądaj online
Następny artykułKróliki zbyt mało seksowne, wojownicy zbyt mało gejowscy, elfy zbyt czarne. Problemy polskiej prawicy [SŁUCHAJ PODCASTU]