A A+ A++

Oto historia, jak porażka w prowadzeniu firmy sprzedającej luksusowe kosmetyki, stała się moją cenną lekcją biznesu. Wydawało mi się, że budżet w wysokości 5 mln zł jest wystarczający do osiągnięcia sukcesu. Jednak szybko okazało się, że pieniądze to nie wszystko.

Salony fryzjerskie, zwłaszcza te luksusowe, oczekują partnera, który będzie nie tylko dostarczał produkty, ale również angażował się w ich rozwój. To wymaga dogłębnego zrozumienia ich potrzeb i budowania zaufania krok po kroku. Kluczem jest dostosowanie się do oczekiwań klientów, zwłaszcza tych, którzy współpracują z konkurencyjnymi markami od wielu lat.

Zobacz też: Przedsiębiorcy szczerze o tym, czego nauczyły ich porażki. „Czy było warto? Z perspektywy czasu – zdecydowanie tak”

Pierwotnie koncentrowałem się n … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNajlepsi pracodawcy świata
Następny artykułRudzianin Krzysztof Koźlicki wystartował w nowojorskim maratonie!