A A+ A++

To auto przyjechało do Warszawy w specjalnej klimatyzowanej ciężarówce. Gdziekolwiek się pojawi, towarzyszy mu grupa ludzi, która się nim opiekuje i dba o to, żeby wszystko funkcjonowało, ale i żeby ludzie dopuszczeni bliżej lub dalej w żaden sposób nie uszkodzili cennego EQXX. Samochody eksperymentalne to bardzo, bardzo droga rzecz. Jednak tym razem nie tylko można było to auto obejrzeć z bliska czy nawet usiąść za kierownicą, ale i poprowadzić na zamkniętym torze w asyście opiekuna.

Mercedes EQXX

mat. prasowe

Rekord Mercedesa Vision EQXX wynosi póki co 1200 km, ale są szanse na jeszcze lepszy wynik

Mercedes EQXX to rekordzista. W czasie pierwszej próby ludzie z Mercedesa na jednym ładowaniu przejechali nim ze Stuttgartu do Nicei – ponad 1000 km. Przy kolejnej Vision EQXX przejechał nawet 1200 km ze Stuttgartu do Silverstone i był tak oszczędny, że po przyjeździe na miejsce prądu wystarczyło na przejechanie kilku kółek po słynnym torze F1. Osiągnąć taki dystans w normalnym ruchu drogowym, jadąc autostradą 140 km/h to naprawdę wyczyn. W EQXX dopracowano wszystko — od aerodynamiki poprzez rekuperację aż do specjalnie napompowanych opon.

Mercedes EQXX

Mercedes EQXX

mat. prasowe

A teraz moja kolej. „Jesteś jedną z nielicznych osób spoza Mercedesa, któremu wolno prowadzić ten samochód!”, motywuje mnie do uważnej jazdy opiekun wyjątkowego Mercedesa. EQXX wygląda dziwnie, ale bardzo zgrabnie. Ma długą linię dachu i rewelacyjnie wygląd … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł15 mln kierowców ma nowy obowiązek. Ty też musisz iść do urzędu? Podano daty
Następny artykułTrwa nabór uzupełniający do szkół, są jeszcze wolne miejsca w liceach i technikach