A A+ A++

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium (spotkanie online) „Bezpieczny senior – jak nie dać się oszukać w Internecie”, organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy z Komendą Główną Policji oraz Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Akcję społeczną wspiera Powiatowy Rzecznik Konsumentów Barbara Wojtasik.

Data i harmonogram czasowy

Webinarium (spotkanie online) odbędzie się 22 stycznia 2024 roku (17:00-18:30). Rejestracja na webinarium CEDUR odbywa się online, tj. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy – tutaj kliknij link do strony z odnośnikiem do formularza.

Jak zgłosić się na Webinarium

Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu wydarzenia, potwierdzenia uczestnictwa oraz zaproszenia na spotkanie będą przesyłane na bieżąco.

W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (za pośrednictwem domów seniora, klubów seniora, domów pomocy społecznej, bibliotek itp.). W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz rejestracyjny należy wskazać przybliżoną liczbę uczestników webinarium.

Celem spotkania online (webinarium) jest przekazanie w przystępny sposób wiedzy na temat zagrożeń na rynku finansowym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. W spotkaniu uczestniczyć można poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację Cisco Webex – niezbędne jest stabilne łącze internetowe.

Potwierdzenia uczestnictwa zostaną przesłane przed webinarium, a szczegółowe informacje techniczne zostaną przesłane po potwierdzeniu uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem na spotkanie.

Webinarium (spotkanie online) organizowane przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego jest skierowane do seniorów (oraz ich opiekunów), aby zwiększyć świadomość i uwrażliwić tę grupę społeczną jako szczególnie narażoną na działania cyberprzestępców.

Udział w webinarium jest bezpłatny.

Potrzebujesz pomocy w sprawie oszustwa w Internecie? Skontaktuj się i umów na spotkanie z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów Barbarą Wojtasik, która przyjmuje interesantów w Starostwie Powiatowym w Oławie w pokoju nr 8A, budynek A (parter), tel. 71-301-15-08:

– w poniedziałki: od godz. 9.00 do 15.30;
– we wtorki: od godz. 9.00 do 15.30;
– w czwartki: od godz. 9.00 do 15.30;
– w środy: od godz. 9.00 do 17.00;
– w piątki: od godz. 9.00 do 14.00;
– e-mail: [email protected]

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZespół CERT Polska alarmuje! Cyberprzestępcy podszywają się pod bank i rozsyłają wiadomości
Następny artykułДержит под контролем: эксперт объяснила, какую роль играет принцесса Шарлотта в семье