Dalsza część tekstu pod materiałem wideo.
GroupM — jedna z największych agencji reklamowych w Polsce
Na rozmowę przybiega do biura w ostatniej chwili, prosto ze spotkania z klientem. Po drodze łapie w recepcji kawałek pizzy. Taki typowy obrazek z wypełnionego pośpiechem dnia osoby pracującej w branży reklamowej. Tylko pomimo tego biegu nie widać nigdzie stresu – Izabela Albrychiewicz opowiada o swojej pracy energicznie, ale i często się śmieje. Szybko nawiązuje się z nią kontakt.
GroupM to grupa agencji mediowych zarządzająca największą częścią budżetów reklamowych w Polsce. W 2017 roku, według danych organizacji RECMA, było to 36,6 proc., co przekłada się na 1,4 mld euro.
– W pracy w agencji mediowej najważniejsi są ludzie. To od nich zależą wyniki całej firmy, muszą więc mieć tu jak najbardziej przyjazne warunki. Przychodzą do biura z dziećmi, ze zwierzętami. Codziennie po którymś piętrze biega pies. Na tyle, na ile mogę, staram się z nimi rozmawiać – mówi.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS