Urząd Miasta Torunia prowadzi nabór na wolne stanowiska w kilku wydziałach.
Do 17 lipca 2023 roku chętne osoby mogą aplikować na stanowiska urzędnicze w Wydziale Rozwoju i Programowania Europejskiego, Wydziału Komunikacji Społecznej i Informacji oraz Wydziału Zdrowia i Polityki Społecznej.
Zakres zadań obejmuje:
- identyfikacja możliwości pozyskania funduszy z Unii Europejskiej (lub innych źródeł zewnętrznych) dla projektów Gminy Miasta Toruń, w szczególności projektów o charakterze społecznym (WRiPE),
- realizacja działań z zakresu partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych i budżetu obywatelskiego (WKSiI),
- inicjowanie, koordynacja, prowadzenie i realizacja programów polityki zdrowotnej i działań z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia, w tym lokalnych kampanii zdrowotnych (WZiPS).
Szczegóły dotyczące wakatów są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej.
Z kolei do 19 lipca 2023 r. czekamy na aplikacje osób chętnych do pracy na stanowiskach urzędniczych ds. rozliczeń finansowych i podatkowych. Zakres zadań na stanowiskach obejmuje odpowiednio:
- sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych gminy,
- prowadzenie spraw z zakresu podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego oraz podatku od środków transportowych osób fizycznych i prawnych,
- ewidencja księgowa kosztów i wyciągów bankowych oraz rozliczenie dotacji,
- sporządzanie opracowań statystycznych dotyczących poszczególnych dziedzin funkcjonowania miasta.
Szczegóły dotyczące wakatów są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej.
Fot. Małgorzata Litwin
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS