Parking przesiadkowy przy PKP Warszawa Żerań u zbiegu ul. Marywilskiej i Płochocińskiej powinien być gotowy latem 2020 r. Tak zakładała umowa za 10,8 mln zł, którą ZTM podpisał z wykonawcą MKL-Bud w lipcu 2019 r. Rok wcześniej Unia Europejska przyznała dofinansowanie – 3,6 mln zł.
Budowa wydawała się prosta w realizacji – to zwykły plac parkingowy z 235 miejscami postojowymi. Dziewięć przeznaczono dla osób z niepełnosprawnościami, ale część z nich jest oddalona od najkrótszego przejścia w kierunku peronu PKP. Pięć specjalnych miejsc będą mieć kierowcy, którzy podwożą inne osoby – znajomych czy sąsiadów (car-sharing). Trzy miejsca służą do szybkiego wysadzenia pasażera (“kiss and ride”). Są też wtyczki do ładowania aut i rowerów elektrycznych. Na parkingu pod wiatami zmieści się w sumie 140 jednośladów.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS