A A+ A++

florian_

Żałosne tempo. To była kompletnie zmarnowana kadencja. Zbudowano raptem linię na Kasprzaka i w wielkich bólach powstaje Wilanów. Zarzucono tramwaj na Gocław, Zieloną Białołękę, wzdłuż Alei Wilanowskiej, Pola Mokotowskiego i łączniki z Dworca Zachodniego do Kasprzaka. W zamian mrzonki o absurdalnej trzeciej linii metra.

już oceniałe(a)ś

felicjan

Gdyby w takim tempie po wojnie odbudowywano tramwaje to nadal jeździlibyśmy wozami konnymi.
3,5 roku na projekt – duże fabryki począwszy od projektu po oddanie do użytku buduje się krócej.
tramwar.pl/schemat1435-z.jpg

już oceniałe(a)ś

annopolak

Nie no, przepraszam bardzo, ale ten harmonogram zasługuje jedynie na śmiech i uśmiech politowania XD 4 lata prac projektowych, brak finansowania XD
Nikt w to nigdy nie uwierzy.

już oceniałe(a)ś

felicjan

Priorytety transportowe Magdaleny Biejat, kandydatki na prezydentkę Warszawy: zamiast trzeciej linii metra trzy linie tramwajowe na Gocław, Zieloną Białołękę i wzdłuż ul. Modlińskiej.
Koszt trzech linii tramwajowych to 1,2 mld złotych, koszt trzeciej linii metra ze stadionu na Gocław 5 mld złotych.

już oceniałe(a)ś

ewcien

Wprowadzałam się na Skarbka jesienią 2016. Wtedy była mowa, że tramwaj pojedzie najpóźniej w 2022… 🙂
Jest wiosna 2024, ja na Debrach już nie mieszkam od prawie 4 lat, a tutaj MOŻE w 2030 tramwaj jednak pojedzie.
Jedna data jest na razie pewna – wyborów samorządowych 😀

już oceniałe(a)ś

PedroCerano

4 lata (!) na “wybór wykonawcy dokumentacji projektowej i rozpoczęcie prac projektowych wraz z pozyskaniem pozwolenia na budowę w trybie specustawy”. Brawo!!!!

już oceniałe(a)ś

tnjvp

Artykuł będzie można powtórzyć przed kolejnymi wyborami samorządowymi… i kolejnymi… i…

już oceniałe(a)ś

Kuba_79

Długie terminy i brak finansowania, ale przynajmniej cokolwiek się ruszyło. Czyli jednak presja ma sens.

Może pod presją Ratusz ogłosi też coś w sprawie innych bardzo potrzebnych i ważnych odcinków linii tramwajowych? Przede wszystkim wzdłuż Pola Mokotowskiego i wzdłuż ul. Modlińskiej? Niech tam też cokolwiek się ruszy. A potem przyjemniej na wstępne koncepcje innych linii przewidzianych w projekcie studium, np. wzdłuż ul. Powązkowskiej?

już oceniałe(a)ś

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułHipokryzja „proekologicznych” mieszkańców Warszawy?
Następny artykułADATA zapowiedziało stosowanie specjalnej powłoki na swoich modułach DDR5. Ma to zaowocować niższymi temperaturami pracy