florian_
07.03.2024, 12:55
Żałosne tempo. To była kompletnie zmarnowana kadencja. Zbudowano raptem linię na Kasprzaka i w wielkich bólach powstaje Wilanów. Zarzucono tramwaj na Gocław, Zieloną Białołękę, wzdłuż Alei Wilanowskiej, Pola Mokotowskiego i łączniki z Dworca Zachodniego do Kasprzaka. W zamian mrzonki o absurdalnej trzeciej linii metra.
już oceniałe(a)ś
felicjan
07.03.2024, 12:40
Gdyby w takim tempie po wojnie odbudowywano tramwaje to nadal jeździlibyśmy wozami konnymi.
3,5 roku na projekt – duże fabryki począwszy od projektu po oddanie do użytku buduje się krócej.
tramwar.pl/schemat1435-z.jpg
już oceniałe(a)ś
annopolak
07.03.2024, 13:10
Nie no, przepraszam bardzo, ale ten harmonogram zasługuje jedynie na śmiech i uśmiech politowania XD 4 lata prac projektowych, brak finansowania XD
Nikt w to nigdy nie uwierzy.
już oceniałe(a)ś
felicjan
07.03.2024, 13:37
Priorytety transportowe Magdaleny Biejat, kandydatki na prezydentkę Warszawy: zamiast trzeciej linii metra trzy linie tramwajowe na Gocław, Zieloną Białołękę i wzdłuż ul. Modlińskiej.
Koszt trzech linii tramwajowych to 1,2 mld złotych, koszt trzeciej linii metra ze stadionu na Gocław 5 mld złotych.
już oceniałe(a)ś
ewcien
07.03.2024, 13:19
Wprowadzałam się na Skarbka jesienią 2016. Wtedy była mowa, że tramwaj pojedzie najpóźniej w 2022… 🙂
Jest wiosna 2024, ja na Debrach już nie mieszkam od prawie 4 lat, a tutaj MOŻE w 2030 tramwaj jednak pojedzie.
Jedna data jest na razie pewna – wyborów samorządowych 😀
już oceniałe(a)ś
PedroCerano
07.03.2024, 13:17
4 lata (!) na “wybór wykonawcy dokumentacji projektowej i rozpoczęcie prac projektowych wraz z pozyskaniem pozwolenia na budowę w trybie specustawy”. Brawo!!!!
już oceniałe(a)ś
tnjvp
07.03.2024, 13:47
Artykuł będzie można powtórzyć przed kolejnymi wyborami samorządowymi… i kolejnymi… i…
już oceniałe(a)ś
Kuba_79
07.03.2024, 13:22
Długie terminy i brak finansowania, ale przynajmniej cokolwiek się ruszyło. Czyli jednak presja ma sens.
Może pod presją Ratusz ogłosi też coś w sprawie innych bardzo potrzebnych i ważnych odcinków linii tramwajowych? Przede wszystkim wzdłuż Pola Mokotowskiego i wzdłuż ul. Modlińskiej? Niech tam też cokolwiek się ruszy. A potem przyjemniej na wstępne koncepcje innych linii przewidzianych w projekcie studium, np. wzdłuż ul. Powązkowskiej?
już oceniałe(a)ś
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS