A A+ A++

Letnie dni powoli dobiegają końca, zatem najwyższy czas, aby przygotować się na nowy sezon i zacząć kompletować garderobę na nadchodzące miesiące. Z tej okazji w Galerii Tomaszów rusza nowa, jesienna odsłona kampanii wizerunkowej z udziałem pracowników centrum. Nadejście jesiennych kolekcji ogłaszają Kamila z salonu Diverse i Kuba z lokalu Prawdziwe Lody, którzy zostali twarzami oraz ambasadorami tej edycji.

Moda to zabawa kolorami, rodzajami materiałów, kształtami i wzorami. Z jej pomocą można wyrażać siebie i podkreślać swoje atuty. Sezon jesienno-zimowy niesie mnóstwo okazji do spojrzenia na dotychczasową garderobę świeżym okiem i zaplanowania zmian, które wpłyną na pewność siebie i atrakcyjność. 

Nowa, pełna pozytywnej energii i mocnych, radosnych barw kampania Galerii Tomaszów podtrzymuje tradycję zapraszania do sesji zdjęciowych mieszkańców Tomaszowa pracujących w centrum handlowym. Tym razem do współpracy zaproszono Kamilę z salonu Diverse oraz Kubę z lokalu Prawdziwe Lody. Oboje przez całą jesień będą promować nowe kolekcje, wystąpią też jako bohaterowie w social mediach. Autorem sesji zdjęciowej, która odbyła się na terenie Galerii Tomaszów jest, tak jak w poprzednich edycjach, Dariusz Kwapisiewicz, dobrze znany tomaszowski fotograf, od dawna współpracujący z centrum.

W kampanii ponownie pokazujemy pracowników sklepów znajdujących się na terenie naszego centrum. Dobry klimat w Galerii Tomaszów stanowią konkretni, pracujący tu ludzie i to właśnie ich chcemy pokazywać w naszej komunikacji. Dzięki temu nasz przekaz zyskuje na sile poprzez swoją autentyczność. To osoby takie jak Kamila i Kuba na co dzień sprawiają, że każdy, kto odwiedza nasze centrum może poprawić sobie nastrój i poczuć się dobrze” – mówi Olga Wiernicka, Area Marketing Manager z NEPI Rockcastle.

Kampania reklamowa bazująca na nowych projektach stworzonych podczas sesji zdjęciowej w centrum będzie prowadzona na nośnikach galerii, w mediach lokalnych oraz w internecie i w kanałach własnych. Przygotowano także spoty video, które będę emitowane na portalach społecznościowych. Koncepcję kreatywną opracowała Olga Wiernicka, Area Marketing Manager NEPI Rockcastle we współpracy z agencją DNA. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł[Akt Prawny] Zarządzenie Nr 1719/2023 Burmistrza Miasta Mrągowa z dnia 30 sierpnia 2023 r. w sprawie zmian w budżecie Gminy Miasto Mrągowo na 2023 r.
Następny artykuł[Akt Prawny] Zarządzenie Nr 1720/2023 Burmistrza Miasta Mrągowa z dnia 30 sierpnia 2023 r. w sprawie zmiany planu finansowego rachunku środków z Funduszu Pomocy