Rossmann w sezonie jesienno-zimowym wprowadzi do swojej oferty ponad 3 tys. nowych produktów. Sklepstawia przy tym na kosmetyki ekologiczne, w tym takie, które nie są testowane na zwierzętach i zawierają jak najbardziej naturalne składy.
– Wszystkie nowości zostały skrupulatnie dobrane przez naszych ekspertów, “prześwietlone” pod względem składów, jakości, technologii ich wytwarzania, atrakcyjnych i ekologicznych opakowań – pisze Agata Nowakowska, rzeczniczka biura prasowego.
W tym sezonie w Rossmanie pojawi się również sporo nowych produktów do makijażu. Są to m.in. produkty takich marek jak NAM Professional by Wibo, Soda oraz Flormar.
Wypadek przy pracy zdalnej. “Pracodawcy chcą ograniczenia tylko do sprzętu”
Poszerzona zostanie też oferta produktów od marek własnych Rossmanna: np. szampon w kostce z pomarańczą i wanilią Alterry, czy produkty holenderskiej marki Originals – kremy, peelingi i toniki zawierające aloes, olejek z drzewa herbacianego i witaminę E.
W Rossmanie pojawią się też eksponowane półki, w których co miesiąc umieszczane będą inne produkty. W październiku i listopadzie będą to m.in.: humektantowa odżywka do włosów Only Bio, mus do mycia ciała o zapachu jagód leśnych Fluff, balsam do ciała z rozmarynem i miętą Kneipp, liftingujący krem na dzień z retinolem Lift4 by Oceanic, booster na trądzik dr. SkinCinic czy np balsam do ciała ze Starej Mydlarni.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS