Co jakiś czas Jennifer Lopez pokazuje efekty pracy nad nowymi sesjami zdjęciowymi. Wciąż pozostaje niekwestionowaną gwiazdą muzyki pop i ma na swoim koncie także wiele udanych projektów pozamuzycznych. Jednym z ważniejszych działań J. Lo jest udział w wielu kampaniach promujących markę obuwia.
Media oszalały na punkcie informacji o rozstaniu wokalistki z Rodriguezem. Jak na razie żadna z zainteresowanych stron nie podała konkretnych informacji o swoim związku albo o zerwaniu zaręczyn. Na ich kontach na Instagramie cały czas są dostępne zdjęcia pary – według magazynu “People” para przechodzi poważny kryzys, ale oficjalnie są jeszcze w związku.
Jeśli chodzi o samą Lopez to nie od dzisiaj wiadomo, że gwiazda od wielu lat uważana jest za ikonę stylu. Zachwyca wybranymi stylizacjami oraz pomysłami na stroje i jak mało kto potrafi rzeczywiście zaskoczyć. J. Lo niedługo skończy 52 lata, ale w jej przypadku wiek nie ma żadnego znaczenia. Wokalistka nie ma żadnego problemu z pokazywaniem swojej twarzy bez makijażu, a także nie boi się odważnych sesji.
Gwiazda od pewnego czasu jest twarzą marki Designer Shoe Warehouse (DSW). Co jakiś czas pokazuje nowe trendy i publikuje nowe fotki z kampanii reklamowej. Tym razem Lopez zapozowała w czarnym garniturze pokrytym w całości dużymi dziurami. Pod spodem ma jedynie czarny top – wydaje się wręcz, że nie ma pod spodniami bielizny. Oprócz tego wokalistka ma włosy upięte w wysoki koczek w stylu messy bun.
Pod postem wokalistki zaroiło się od pozytywnych komentarzy: “Rozwaliłaś system, Królowo”, “Przepiękna stylizacja”, “Tylko Ty mogłaś założyć coś takiego”, “Wymiatasz Jen”, “Uwielbiam Cię”, “Jesteś najpiękniejsza”, “Kochamy Cię Królowo”.
Prof. Piekarska o zamknięciu szkół i przebiegu COVID u dzieci
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS