Eko-Okna. Poważne spadki sprzedaży
Mateusz Kłosek to przedsiębiorca, o którym głośno zrobiło się dwa lata temu za sprawą wykupionych przez niego plakatów promujących wartości chrześcijańskie. Finansowana przez niego fundacja rozwiesiła w całej Polsce banery z hasłami takimi, jak „Gdzie są TE dzieci?”, „Kochajcie się mamo i tato” i „Życie ma sens”. Jednocześnie założona przez niego firma Eko-Okna w ostatnich latach zaskakiwała świetnymi wynikami. W 2021 r. przychody Eko-Okien przekroczyły 2,8 mld zł, a w rok później 4,6 mld zł. Kompletnych danych za 2023 r. firma jeszcze nie upubliczniła. Z wypowiedzi prezesa wynika jednak, że dobra passa się skończyła, a ostatnie wyniki są znacznie poniżej oczekiwań.
Czytaj też: Antyaborcyjne bilbordy wcale mu nie zaszkodziły. Mateusz Kłosek stworzył firmę odporną na kryzysy. I zarabia jeszcze więcej
— Po pierwszym półroczu zanotowaliśmy spadek obrotów na poziomie 30 proc. względem zakładanych. Przyczynił się do tego spadek produktywności i efektywności w związku z otwarciem nowego zakładu w Wodzisławiu Śląskim oraz niezadowolenie załogi z otrzymanych premii. Braki kadrowe, zbyt małe obsadzenie produkcji. Te uwarunkowania sprawiły, że plany przedłożone bankom nie zostały zrealizowane — mówi Mateusz Kłosek.
Eko-Okna. Banki wstrzymują kredytowanie
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS