Pierwotnie PredatorShot Enegry Drink miał być produkowany w Tajwanie i importowany do Polski. Jednak m.in. koszty związane z produkcją sprawiły, że będzie odwrotnie. Napój rozlewany jest w Polsce, a do Tajwanu będzie eksportowany. Zresztą nie tylko tam.
– Polska została wybrana, jako rynek „proof of concept” dla regionu EMEA, czyli rynek testowy. Docelowo PredatorShot dostępny będzie w większości państw należących do tego obszaru. Oczywiście najprawdopodobniej cała produkcja pozostanie w Polsce. Wiemy również o planach ekspansji w Azji i Ameryce Południowej – mówi Łukasz Łopuszyński, Country Manager Acer Polska.
O osiągnięcie znaczącej pozycji nie będzie łatwo, bo i konkurencja jest ogromna – zarówno w Polsce jak i za granicą. – Coraz trudniej jest przyciągnąć uwagę konsumentów. Dlatego trzeba nieustannie obserwować, jak zmieniają się ich zachowania i oczekiwania – mówił „Forbesowi” Wiesław Włodarski, właściciel firmy FoodCare, do której należy m.in. napój „Black Energy” reklamowany przez byłego boksera Mike’a Tysona.
Ale wejście do czołówki producentów napojów energetycznych nie jest pierwszym ze stawianych celów. Marka dopiero co zadebiutowała na rynku i w ramach pierwszej partii przeznaczonej do sprzedaży do końca 2020 roku wyprodukowała ok. miliona sztuk.
Na razie Predator skupia się przede wszystkim na budowaniu marki, ale w planach są kolejne, które trafią do sprzedaży w 2021 r.
– W 2021 roku chcemy zwiększyć swoje udziały na rynku, co oznacza zwiększenie produkcji do kilkudziesięciu milionów puszek rocznie. Aktualnie PredatorShot Enegry Drink dostępny jest w wersji 500 ml w cenie 4,99 zł brutto. W najbliższy czasie planujemy również wprowadzenie do sprzedaży puszki o pojemności 250 ml oraz nowej wersji napoju bez cukru. W przygotowaniu są również edycje specjalne – zapowiada Łukasz Łopuszyński.
Na rynku (Acer nie podaje, kiedy) mają pojawić się także się napoje VitaBeauty HA i VitaBeauty Lutein, które – jak mówi Łopuszyński – mają otworzyć marce możliwość zaistnienia w branży kosmetycznej i zdrowotnej.
Wraz ze wzrostem produkcji, firma zamierza równocześnie zwiększać kanały dystrybucji. Zaraz po wejściu na rynek napój dostępny był jedynie w jednej z sieci internetowych sklepów. W kolejnej fazie ma być dostępny u partnerów Acera z kategorii IT, których docelową grupą jest (podobnie jak Predatora) branża gamingowa. Przy okazji Black Friday firma rozpoczęła kampanię z siecią sklepów Media Expert, a od pierwszego kwartału 2021 r. firma planuje dystrybucję w największych polskich sieciach spożywczych i stacjach benzynowych.
Brzmi jak plan. I to – co podkreślają przedstawiciele Acer – bardzo przemyślany. A … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS