A A+ A++

Akcja Onetu ma za cel pokazywanie Polski lokalnej przez promocję piętnastu miast i miejscowości, wśród których znajduje się Jaworzno. W obrębie Rynku pojawiło się mobilne studio, gdzie prowadzone były rozmowy z różnymi osobami, wyliczając od lokalnych polityków, po inne ciekawe osobistości, a także samych zwykłych mieszkańców.

W ramach akcji można było spotkać ekipy Onetu w różnych punktach charakterystycznych dla Jaworzna, które również promowały konkretne miejsca. Z całej akcji ma powstać dedykowany program wideo, artykuły oraz inne materiały zamieszczane w mediach społecznościowych.

Do całej akcji oprócz Jaworzna zostały wytypowane takie miasta jak: Białystok, Biała Podlaska, Lublin, Stoczek Łukowski, Łódź, Kleszczów, Częstochowa, Kraków, Nowy Sącz, Sopot, Gdynia, Słupsk, Trzebiatów, Poznań i Warszawa.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPogodowy armagedon w czerwcu: Upały, tropikalne noce i trąby powietrzne
Następny artykułW niedzielę akcja „Z psem weselej w Niepołomicach”