Magazyn „Forbes” wraz z firmą Pentagon Research i „Przeglądem Sportowym” opracował i opublikował ranking najbardziej medialnych marek w polskim sporcie. JW został najbardziej medialnym klubem siatkarskim w kraju.
Polska edycja międzynarodowego dwutygodnika „Forbes” wydawana jest co miesiąc przez Ringier Axel Springer Polska. W Polsce pismo ukazuje się od 16 grudnia 2004 roku. Opisuje najważniejsze wydarzenia gospodarcze w kraju i na świecie oraz strategie biznesowe. „Forbes” cyklicznie przygotowuje też różnego rodzaju rankingi oraz organizuje wiele imprez dla ludzi biznesu.
W opublikowanym w czerwcowym wydaniu „Forbesa” rankingu najbardziej medialnych klubów siatkarskich w kraju zwyciężył Jastrzębski Węgiel. Liczba publikacji medialnych na temat klubu wyniosła ponad 20 tysięcy, a wartość mediową wyliczono na 79,2 mln złotych.
W rankingu na najbardziej medialnych polskich sportowców zwyciężyła najlepsza polska tenisistka i liderka światowego rankingu WTA Iga Świątek przed kapitanem piłkarskiej reprezentacji Polski Robertem Lewandowskim i innym świetnym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem. Wśród siatkarzy najwyżej sklasyfikowani zostali: Wilfredo Leon (11. miejsce) przed Aleksandrem Śliwką (12. miejsce) i Bartoszem Kurkiem (13. miejsce).
Nie jest też chyba zaskoczeniem, że spośród klubów piłkarskich media najwięcej uwagi poświęcają Legii Warszawa. W żużlu najbardziej medialna jest Enea Falubaz Zielona Góra, w piłce ręcznej Industria Kielce, zaś wśród klubów koszykarskich Trefl Sopot.
Co ciekawe, najbardziej medialnym wydarzeniem sportowym okazał siatkarski Tauron Puchar Polski organizowany w Krakowie, który okazał się bardziej nośny medialnie, aniżeli KSW, Tour de Pologne czy Fortuna Puchar Polski.
Biuro Prasowe Jastrzębskiego Węgla
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS