Jarosław Kuźniar w trakcie swojej wieloletniej kariery w mediach pracował zarówno w radiu, prasie, jak i w telewizji. Mimo iż pierwsze kroki stawiał przed radiowym mikrofonem (zaczynał w lokalnej rozgłośni Radio Sudety, potem była radiowa Trójka i Radio Zet), to niewątpliwie największą rozpoznawalność przyniosła mu telewizja.
Z Grupą TVN Kuźniar współpracował w latach 2007-2015. Pojawiał się w różnych formatach, czy to w programach rozrywkowych (prowadził program “X Factor”), telewizji śniadaniowej (był jednym ze współgospodarzy “Dzień Dobry TVN”), jak i na antenie TVN24. U szczytu kariery zdecydował się na transfer do Onetu, a potem rozwój własnego medialnego biznesu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Czym zajmuje się Jarosław Kuźniar?
Od paru lat Jarosław Kuźniar zajmuje się realizacją podcastów audio-wideo w ramach autorskiej platformy Voice House. Dziennikarz prowadzi także szkolenia z zakresu wystąpień publicznych, a jakiś czas temu wydał na ten temat książkę zatytułowaną “The Host. Podręcznik skutecznego mówienia do ludzi”.
Kuźniar znów w radiowej Trójce. Wróci do telewizji?
Na fali ostatnich zmian w mediach publicznych Kuźniar po latach wrócił na antenę Programu Trzeciego PR, gdzie od kwietnia prowadzi program “360 stopni”. Audycja nazywana “dźwiękowym dokumentem” pojawia się w niedzielne popołudnia, a realizowana jest we współpracy ze wspomnianą platformą dziennikarza.
– Jako Voice House przygotowujemy treści, dajemy hosta, dajemy produkcję. Mamy dystrybucję na antenie Polskiego Radia, więc ta kooperacja jest skrajnie istotna tutaj – zdradził niedawno w rozmowie z “Super Expressem” dziennikarz, który na pytanie o możliwy powrót do telewizji, wcale tego nie wykluczył.
– Poprowadzenie jednego czy drugiego programu szczególnie rano, co uwielbiam, nie byłoby problemem, ale dzisiaj skupiam się na rozwoju własnych treści – zaznaczył tabloidowi Jarosław Kuźniar.
Jak przyznał, wcale nie tęskni za rozgłosem, jaki przynoszą dziennikarzom występy na szklanym ekranie. Bo choć może fanów jego dziennikarskiej pracy jest dziś mniej, to odbiorcy jego treści, jak zauważył, są bardziej świadomi, wierni i zostają z nim na dłużej.
W najnowszym odcinku podcastu “Clickbait” przestrzegamy przed wyjściem z kina za wcześnie na “Kaskaderze”, mówimy, jak (nie)śmieszna jest najnowsza komedia Netfliksa “Bez lukru” oraz jaramy się Eurowizją. Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS