Polskie studio Gaming Factory bardzo aktywnie pracuje nad promowaniem Japanese Drift Master na całym świecie. Gra była pokazywana m.in. w Stanach Zjednoczonych, Niemczech czy Japonii. Teraz przyszedł czas na Amerykę Południową. Twórcy zapewniają, że nie jest to koniec działań marketingowych.
Japanese Drift Master to jedna z obiecujących produkcji polskiego rynku gier wideo. Gra wyścigowa w orientalnym klimacie Japonii jest już po wydaniu prologu. Początkowo oceny nie były zadowalające, choć z czasem gracze przekonywali się w coraz większym stopniu do tego tytułu.
Produkcja warszawskiego studia Gaming Factory jest kierowana nie tylko do polskich graczy, ale przede wszystkim na międzynarodowy rynek. Dlatego też m.in. tytuł był promowany na jednym z największych wydarzeń gamingowych w roku – Gamescom 2024, PAX West w Seattle czy Tokyo Game Show.
Wszystkie te wydarzenia mają jak najbardziej rozsławić polską grę wśród międzynarodowej publiczności. To okazja też do tego, by rodzimy gamedev poszerzał swoją tożsamość w różnych krajach, gdzie znane są głównie najbardziej znane polskie produkcje, jak trylogia Wiedźmina, Cyberpunk 2077, Dying Light czy Frostpunk. Gry pochodzące z mniejszych polskich studiów też często zasługują na większą uwagę i Gaming Factory wydaje się widzieć potencjał w Japanese Drift Master. Okazuje się, że to nie koniec “podróży” polskiej gry po świecie.
Po eventach w Kolonii czy Tokio przyszedł czas na Amerykę Południową i Brasil Game Show. Według informacji producentów, w trakcie wydarzenia w Brazylii stoisko JDM odwiedziło ponad 10 ty … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS