A A+ A++

Bank Millennium po raz kolejny triumfuje w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”! Już drugi rok z rzędu zdobywa najwyższe wyróżnienia w obu kategoriach – „Bankowość tradycyjna” oraz „Bankowość zdalna”, zwiększając jednocześnie przewagę nad konkurencją. Bank zajmuje także wysokie miejsca w rankingach magazynu Forbes, plasując się na drugiej pozycji w nowym „Rankingu Banków dla Klienta Zamożnego” oraz na trzecim miejscu w kategorii „Bank Przyjazny firmie”.

Wygrana rankingu Newsweeka drugi rok z rzędu to spektakularne osiągnięcie i powód do dumy. Jesteśmy najlepszym bankiem w Polsce w jakości obsługi, nasza przewaga nad pozostałymi bankami stale rośnie. Co więcej, nasze wysokie miejsca w rankingach Forbesa pokazują, że prezentujemy bardzo wysoki poziom
w każdej linii biznesowej. Za tym sukcesem stoją ludzie, to efekt ciężkiej pracy, świetnej współpracy zaangażowania i profesjonalizmu całego naszego bankowego zespołu. Gratuluję i dziękuję! Nie schodzimy z wytyczonego szlaku – chcemy być bankiem pierwszego wyboru dla klientów indywidualnych i firm
w Polsce. Nie jest to możliwe bez głębokiego zrozumienia ich zmieniających się potrzeb i jednocześnie nieustannego poszukiwania nowych, innowacyjnych rozwiązań, by te potrzeby spełnić. Klienci są niezmiennie w centrum naszej uwagi. Tak budujemy naszą przewagę konkurencyjną –
mówi Joao Bras Jorge, prezes zarządu Banku Millennium.

W opinii organizatorów rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”, szanse na wygraną są dla wszystkich równe, ale od kilku lat klucz do zwycięstwa posiada Bank Millennium, powiększając przy tym stale przewagę nad innymi bankami. Jest ona szczególnie widoczna w kategorii „Bankowość Zdalna”, w której bank jest zwycięzcą już trzeci rok z rzędu, co jest wyjątkowe w 23-letniej historii rankingu.
W tegorocznej edycji Bank Millennium miał w bankowości zdalnej ogromną przewagę nad konkurentami. Za zdecydowanie najlepszą uznano bankowość mobilną banku.

W prezentowanym po raz pierwszy w historii „Rankingu Banków dla Klienta Zamożnego” Bank Millennium uplasował się na drugiej pozycji, z wynikiem 91,25% możliwych do uzyskania punktów. Organizatorzy podkreślają, że trzy najlepsze banki zestawienia oferują zdecydowanie najwyższą jakość obsługi klienta zamożnego i zadbały o całą ścieżkę obsługi klienta, pozostawiając w tyle pozostałe. Wysoko oceniono zarówno infolinię, jak i poziom obsługi klientów w placówkach, ale przede wszystkim profesjonalizm
i kompetencje doradców, ich zaangażowanie i umiejętność rozpoznania potrzeb klienta zamożnego.

W rankingu „Bank Przyjazny Firmie” Bank Millennium również znalazł się na podium. Został uznany za jeden z trzech najlepszych banków w obsłudze klientów biznesowych. Oceniano banki w czterech kategoriach – „Jakość obsługi”, „Pozyskanie klienta”, „Zdalne kanały obsługi” oraz „Cechy placówki”. Wskazano, że największe znaczenie dla klienta biznesowego mają profesjonalizm i umiejętności doradców.

O rankingach:

„Przyjazny Bank Newsweeka” to ranking oceniający przyjazność i jakość obsługi klienta w największych bankach w Polsce, w oparciu o metodę tajemniczego klienta. W kategorii „Bankowość tradycyjna” ocenie poddano: przyjazność infolinii, obsługę w placówce, sprawność zdalnych kanałów obsługi, funkcjonalność aplikacji mobilnej oraz procedurę zamknięcia rachunku. W kategorii „Bankowość Zdalna” testowano usługi i funkcjonalności serwisów bankowych.

„Ranking Banków dla Klienta Zamożnego” sprawdzano, które banki najlepiej podchodzą do obsługi zamożnych klientów. W badaniu skupiono się na produktach depozytowych, które nie wymagały wypełnienia ankiety MIFiD oraz na rachunkach osobistych skierowanych do tej grupy klientów. Oceniano banki w czterech kategoriach – „Jakość obsługi”, „Pozyskanie klienta” „Infolinia” oraz „Cechy placówek bankowych”.

„Bank Przyjazny Firmie” to ranking oceniający jakość obsługi klientów biznesowych, przygotowywany
w oparciu o metodę tajemniczego klienta. Banki zostały przetestowane pod kątem trzech profili klienta-przedsiębiorcy:

– osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą z rocznym obrotem 100 tys. zł;

– przedsiębiorcy z trzyletnim stażem z 300 tys. zł rocznego obrotu, zatrudniający trzech pracowników;

– przedsiębiorcy prowadzący firmę od pięciu lat, z 1 mln zł rocznego obrotu, zatrudniający pięciu pracowników.

Badaniem objęto różne kanały kontaktu z bankiem, szczególny nacisk kładąc na jakość obsługi, szczególnie na usługi doradztwa.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Закон про дрова”: яке покарання передбачено за їхнє незаконне зберігання
Następny artykułKwestą 2024 zebrano rekordową kwotę na ratowanie przemyskich cmentarzy