A A+ A++

Efektem tej decyzji jest wzrost oglądalności programu. Jak podaje portal Wirtualne Media, ostatni sezon “Jaka to melodia? śledziło średnio 1,67 mln osób. Oznacza to o ponad 180 tys. widzów więcej niż rok wcześniej.

Zobacz: Brzozowski leczy traumę: “Do 16 roku życia rodzice nie wypuszczali mnie na Sylwestra!”

Widzów mogła przyciągnąć też uatrakcyjniona formuła programu. Na antenie coraz częściej pojawiali się zagraniczni muzycy, popularnością cieszyły się też specjalne odcinki z udziałem gwiazd.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDwie pacjentki wyleczone z koronawirusa
Następny artykułPomoc dla przedsiębiorców. Mniejszy czynsz, zwolnienia z podatku i apel prezydenta miasta