A A+ A++

Korepetycje to doskonały sposób na zarobek. Aby jednak zajęcie to przynosiło oczekiwane zyski, kluczowy jest stały przepływ klientów. Aktywne ich poszukiwanie jest wręcz nieodzowne dla rozwoju działalności i zwiększenia bazy uczniów. Jak pozyskać nowych uczniów? Gdzie ich szukać? Podpowiadamy!

Określ grupę docelową o wykorzystaj kontakty

Zidentyfikuj potencjalnych klientów. Określ, na jakim poziomie możesz uczyć innych, czy będą to uczniowie podstawówki, szkół średnich czy studenci. Może specjalizujesz się w przygotowaniu młodzieży do egzaminów maturalnych albo specjalistycznych egzaminów językowych. Weź wszystko to pod uwagę, nim przygotujesz ogłoszenia dla uczniów.

Szukając klientów, korzystaj z własnych kontaktów, takich jak rodzina, znajomi czy znajomości w szkole lub pracy, aby rozpowszechnić informacje o swoich usługach i dotrzeć do potencjalnych klientów. Tak zwana poczta pantoflowa w wielu przypadkach jest najskuteczniejsza. Uczniowie szukają doświadczonych korepetytorów z polecenia, którzy pomogli już innym opanować problematyczny materiał.

Reklamuj swoje usługi online i offline

Wykorzystaj potencjał mediów społecznościowych, stron internetowych i portali ogłoszeniowych do promocji swoich usług. Regularne publikowanie treści i opinii klientów może przyciągnąć uwagę nowych klientów. Spróbuj znaleźć też lokalne grupy np. z angielski Warszawa, gdzie będziesz mógł dopasować swoją ofertę do potrzeb klientów.

Umieszczaj też ogłoszenia w lokalnych gazetach, na tablicach ogłoszeń czy w sklepach, aby dotrzeć do osób poszukujących korepetytorów w okolicy.

Udzielaj próbnych lekcji potencjalnym klientom

Zaoferuj darmowe lub o połowę tańsze próbne lekcje, aby potencjalni klienci mogli poznać Twoje umiejętności i styl nauczania, co może zachęcić ich do skorzystania z dalszych usług. To także doskonały sposób na reklamę usług.

Na lekcje próbne możesz umawiać się z jednym bądź kilkoma uczniami i prosić ich o wystawienie opinii – np. na Twoim profilu w mediach społecznościowych – po skończonej lekcji. Wprowadź też program poleceń, w którym obecni zadowoleni klienci mogą polecać Twoje usługi innym, co może przynieść nowe zlecenia.

Zbuduj swoją własną markę osobistą

Kreuj swój pozytywny wizerunek. Pokazuj się jako korepetytor w różnych sytuacjach. Dbaj przy tym o profesjonalizm, zaangażowanie i wysoką jakość usług, co przyciągnie nowych klientów i zbuduje lojalność.

Świetnym miejscem na promocję własnej marki są targi edukacyjne. Weź w nich udział, bo to doskonały sposób na nawiązanie kontaktów z potencjalnymi klientami i promocję swoich usług wśród osób zainteresowanych nauką.

Aktywne poszukiwanie klientów jest kluczowe dla sukcesu w pracy korepetytora. Wypróbuj różnorodne metody promocji i angażuj się w budowanie relacji z klientami, aby zwiększyć swoją bazę uczniów i rozwijać swoją działalność.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułInPost Pay – proste zakupy jednym przyciskiem!
Następny artykułCzłowiek z pasją: kmdr. pil. Andrzej Szczotka