Kiedy i jak powstała agencja Bluecloud Interactive? Jakie były największe wyzwania przy jej tworzeniu? Co powinny wiedzieć osoby zastanawiające się nad założeniem własnej agencji? Na temat powstania Bluecloud Interactive opowiada Łukasz Janowski, managing director agencji. Pozostałe części cyklu przeczytasz tu >
Kiedy i co było impulsem do rozpoczęcia własnej działalności?
Od lat byłem związany z branżą reklamową, pracując na wielu różnych stanowiskach – pełniłem m.in. funkcję dyrektora zarządzającego agencji Nano w ramach Platformy Mediowej Point Group, byłem członkiem zarządu w Linea Recta (Unique One), a od 6 lat zarządzałem pracą agencji Bluecloud w ramach struktury Loyalty Point.
W tym okresie otrzymywaliśmy wiele zapytań wkraczających w obszar internetu. Mieliśmy wielu specjalistów od szeroko pojętego digitalu i mediów elektronicznych, ale brakowało nam ludzi z doświadczeniem w strategiach emarketingowych, wykraczających poza sam display.
Z chęci…
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS