Social media przez wiele lat były postrzegane wyłącznie jako narzędzie kontaktu z klientami, gdzie – owszem – można było zgromadzić społeczność, ale zmonetyzować ruch trzeba było gdzie indziej, np. na stronie. Dzisiaj to już przeszłość. Wiele stron swoją główną aktywność koncentruje na mediach społecznościowych. Założenie strony firmowej zajmuje dosłownie parę chwil, a możliwości – zarówno reklamowe, jak i analityczne – są ogromne. Facebook, Instagram czy Pinterest pozwalają firmie docierać do bardzo precyzyjnie określonych grup docelowych, a ponadto pozwalają też sprzedawać, a nie tylko inspirować intencje zakupowe. – Facebook i Instagram pozwalają na stworzenie witryny sklepowej bezpośrednio na profilu. Dzięki wdrożeniu takiego rozwiązania, możliwe jest tagowanie produktów w postach organicznych i relacjach, co dodatkowo skraca ścieżkę zakupową. Klient po kliknięciu w znacznik produktu w poście lub naklejki produktu w relacji, zostaje przeniesiony do strony z opisem danego towaru, tłumaczyła na łamach interakywnie.com Izabela Łukasiewicz, Social Media Manager z agencji Zjednoczenie.com.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS