A A+ A++

Social media przez wiele lat były postrzegane wyłącznie jako narzędzie kontaktu z klientami, gdzie – owszem – można było zgromadzić społeczność, ale zmonetyzować ruch trzeba było gdzie indziej, np. na stronie. Dzisiaj to już przeszłość. Wiele stron swoją główną aktywność koncentruje na mediach społecznościowych. Założenie strony firmowej zajmuje dosłownie parę chwil, a możliwości – zarówno reklamowe, jak i analityczne – są ogromne. Facebook, Instagram czy Pinterest pozwalają firmie docierać do bardzo precyzyjnie określonych grup docelowych, a ponadto pozwalają też sprzedawać, a nie tylko inspirować intencje zakupowe. – Facebook i Instagram pozwalają na stworzenie witryny sklepowej bezpośrednio na profilu. Dzięki wdrożeniu takiego rozwiązania, możliwe jest tagowanie produktów w postach organicznych i relacjach, co dodatkowo skraca ścieżkę zakupową. Klient po kliknięciu w znacznik produktu w poście lub naklejki produktu w relacji, zostaje przeniesiony do strony z opisem danego towaru, tłumaczyła na łamach interakywnie.com Izabela Łukasiewicz, Social Media Manager z agencji Zjednoczenie.com.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEvergrande has reportedly made good on another payment, averting default once again
Następny artykułZmiany w dowodzie osobistym. Jakie?